Pinnacle 5.9 zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jato

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
Berichten
65
Ik heb mijn tv kaart geplaatst en de software geinstalleerd. Ik heb de zenders gescand, allemaal prima 35 kanalen. Ik hoor geluid maar zie een zwart scherm. Als ik in het VIDEO tab veldje iets aantikt ( 1 kanaal of geruis onderdrukken maakt niet uit wat ik activeer) dan krijg ik ook beeld op mijn scherm, schakel ik door naar mijn volgende scherm, begin ik weer in een zwart scherm. Als ik inzoom dan krijg ik een beeld met een zwart blok erin.
Als ik MEPG activeer dan krijg ik de code om te activeren in Help, Ik zie niets in HELP waar je dat moet invullen.
Als ik een programma opneem dan geeft ie het zonder geluid weer.
Ik heb winxp pro pack 1. In de winkel zei men dat dat genoeg was voor die versie.

Ik zoek iemand die mij de juiste instellingen van die versie kan geven

Help op de pinnacle website kom ik er ook niet uit , het engels is daar te ingewikkeld.

Thijs
 
Als ik naar de website ga, krijg ik alles in Nederlands, ook rechts boven te kiezen, tevens zit er een testprogramma bij die je overlay ook kontroleert, de PCTV assistente.

Die activeringscode kun je lezen bij je start, programma's, PCTV, aktiveer ( huppeldedup ).


Ook zul je de goede codecs moeten hebben, dit pakket bevat alles, alleen goed opletten wat je installeerd, je kunt het moeilijk terug draaien, wel later aanvullen.

http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan