Foto Opslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
als ik op vakantie ga wilde ik graag mijn gemaakte digitale foto`s opslaan gezien de beperkte opslag van mijn geheugenkaartje.
ik gebruik Smart media van Sandisk 128 MB groter zijn er niet
het probleem is dat als ik foto`s wil maken op de beste kwaliteit de opslag te weinig
is kaartje bijkopen is niet goedkoop plm 40 euro per stuk zou er dan een stuk of 3 of 4 nodig hebben

daarom de vraag of iemand mij kan adviseren
ik zoek een aparaatje dat ik kan meenemen en zonder gebruik van een pc mijn foto`s kan opslaan direkt vanaf mijn fototoestel tijdens mijn vakantie
aan 500 mb opslag heb ik eigenlijk al genoeg samen met de geheugekaartjes die ik heb kan ik dan plm 5 a 600 foto`s maken
 
Laatst bewerkt:
Bron: http://www.telecomwereld.nl/memovz.htm

De SmartMedia-Card (SM-Card) is een beetje uit beeld verdwenen. Omdat er geen intelligente controller op de kaart aanwezig is, kan een product dat over een apparaat met dergelijk geheugenslot niet automatisch alle beschikbare formaten kaartjes lezen. Veel digitale kamera’s van de eerste generatie gebruiken dit type kaart, maar ondersteunen daarbij bijvoorbeeld slechts 8 MB. Via een softwarematige upgrade kunt u wellicht grotere formaten lezen, bijvoorbeeld 16 MB, maar dit is erg omslachtig. Wat verder verwarrend is, is dat de SM-Card in zowel een 3,3 als 5 Volt variant leverbaar is. Verder zijn ze vrij kwetsbaar.


Als je er 10 tegelijk koopt zijn ze een stuk goedkoper € 25,50 per stuk incl BTW zie: http://www.expansys.nl/product.asp?code=SFC-128_10PK

Is een nieuwe camera met goedkope geheugenkaarten een optie?

Als mobiele opslag kun je denken aan een soort van Ipod idee. de Aldi had kort geleden een 20Gb mobiele jukebox van +/- € 200,- te koop waarop je ook een camera kon aansluiten om foto's te backup'n
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan