Irfanview ziet ze niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Ik heb met Transpict Recoverplus een stel jpg pics opgehaald maar irfanview kan ze niet bekijken en geeft de volgende mededeling: zie bijlage
 

Bijlagen

  • irfan.jpg
    irfan.jpg
    15,5 KB · Weergaven: 41
Alle file extensions aangeklikt overigens.
 
Je ziet het path toch in de eerste bijlage?? of bedoel je wat anders??
 
Gewoon zo'n jpg bestand, ff kijken of ik hem wel kan openen.
 
Merkwaardig, als ik zo'n jpg dan save staat ie gesaved maar met een 0-file er zit dus niks in..
 
een jpeg is niks anders dan regels met code. irfan view is dus niks anders dan een apparaatje dat weet hoe hij die code moet omzetten in beeld. de jpeg's die je hebt gerecoverd zijn reeds te bechadigd. In de header ( lees begin code) van het plaatje is code weg, danwel niet meer aanwezig. daardoor weet irfanview niet wat hij ermee aan moet. Je zou nog een wat geavanceerdere recover tool kunnen proberen, maar ik ben bang dat je die plaatjes gewoon kwijt bent.
 
Als ik zoon file wil uploaden krijg ik this is not a valid image file
 
dat zegt dus dat het bestandje dat je upload, geen foto bestandje is. dat houd in dat het bestandje zo beschadigdis dat het niet meer als foto bestand word herkent, of dat hetgeen waarmee je het recoverd niet als een fot bestands type recoverd.
 
Maar het is wel zo dat ik ze in het programma zelf zie als thumps en je ziet ook in een venster al die opgehaalde fotoos aan je voorbijgaan en daar is dan niets mis mee. Alleen via Irfan kan ik er dus niks mee.
 
Om ze niet weer kwijt te raken zou ik ze maar even allemaal naar een andere Folder Kopieren!!
Want als je CCleaner draaid ben je ze weer kwijt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan