DVD RW wissen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Berichten
436
Ik probeer bestanden van een DVD RW te wissen. Maar als ik in Nero voor de optie "Erase Disc" kies, krijg ik na een paar seconden de melding "illegal disc". Weet iemand hoe ik de DVD toch leeg of geformatteerd krijg?
 
Heb je Windows XP, dan kun je het ook vanuit Windows zelf proberen.
Selecteer in verkenner de dvd waar de dvd-rw in zit, ga naar "Bestand" en kies voor wissen.
 
Heb ik ook geprobeerd, dan wordt er een poging gedaan met Roxio. Maar ook hier krijg ik een melding dat het niet gelukt is de bestanden van de DVD te wissen.... :(
 
Dan weet ik het ook even niet meer, heb zelf hier nog zo'n probleem geval liggen.:(
 
Eén oplossing weet ik wel: er een onderzetter van maken. Maar daar heb er helaas al genoeg van! :p
 
rvdmaden zei:
Eén oplossing weet ik wel: er een onderzetter van maken. Maar daar heb er helaas al genoeg van! :p

Komt wel eens voor dat je een rw niet meer kan wissen. Oorzaak?? Beschadigingen??
Heb je genoeg onderzetters, deponeer hem dan in de vuilnisbak.
 
Ik heb van zun melding nog nooit gehoort.
 
Ik heb van zo' n melding nog nooit gehoord.
 
Laatst bewerkt:
patrickt zei:
Komt wel eens voor dat je een rw niet meer kan wissen. Oorzaak?? Beschadigingen??
Heb je genoeg onderzetters, deponeer hem dan in de vuilnisbak.

Oorzaak onbekend dus?? Ik pak hem net voor het eerst van de spindle, gloednieuw, dus geen beschadigingen. Ik probeer het wel met een andere, maar het blijft vreemd, als de fabrikant garandeert dat je hem makkelijk 1.000 kunt herschrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan