win media player werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
187
Goede morgen,

Ik heb in mijn Hotmail een liedje gekregen waar .mp3 achter staat.

Als ik dit wil openen door op "bestand downloaden" te klikken, opent ie automatisch Windows Media Player, die het dan niet doet.
Kan ik ergens iets instellen dat hij dit soort dingetjes uit Hotmail in Winamp opent?

Bvd Iris
 
Je zal dan Winamp moeten toewijzen als je standaard Mediaplayer bvijvoorbeeld of..........
Wanneer je een MP3 ergens op je PC hebt staan, klik je er met je rechtermuisknop op.
Dan kies je voor openen met....... programma kiezen en dan kies je voor Winamp en zet je een vinkje bij dit type bestand altijd met dit programma openen.
 
@ A.J.

Ik heb helemaal nog geen mp3 op de pc staan. En als ik die vanuit hotmail op de pc wil zetten gaat ie dus automatisch door naar wmp... Dus ik kan m ook al niet opslaan... (?)

@ André

Ik heb een waardeloze &$% pc, dus misschien ligt het daar aan ! haha
 
Wanneer je op de bijlage gaat staan en rechtsklikt en dan opslaan als ............ aangeeft, staat 'ie binnen de kortste keren op je harde schijf hoor.
 
Bedoel je hier op rechtsklikken

Bijlage: 04ItComesToMeNaturally.mp3(2.78 MB)

en hier staat dan het bericht...


Als ik dat doe slaat hij het op als getmsn.html. Wat doe ik nu weer verkeerd ?
 
Ben niet echt een fan van hotmail maar heb het even uitgezocht.
Wanneer je op het bestand/de bijlage klikt, krijg je een nieuw scherm van hotmail waarin ze je melden dat trend micro er wel of geen virus in heeft aangetroffen.
In dit zelfde scherm staat dan ook een mogelijkheid tot "bestand downloaden".
Daar klik je op en klaar ben je.
Daarna haal je de trukk uit, zoals ik hierboven beschreven heb.
 
irislouise zei:
Als ik dit wil openen door op "bestand downloaden" te klikken, opent ie automatisch Windows Media Player, die het dan niet doet.

Kijk en daar zit dus het probleem.

Als ik hier op klik, gaat ie naar wmp waar ik dan deze foutmelding krijg: You've encountered error message 800C0008 while using Windows Media Player. We are investigating the cause of this error. We will post more information about this error when it becomes available.
 
En ga eens naar Start---> programma toegang en instellingen--->aangepast en zet dan je standaard media speler eens op Win amp
 
ben er ondertussen achter dat het via hotmail alleen te openen is als het ingepakt is in rar....
het probleem is dus opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan