Movie maker problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinP

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
6
Ik heb in Windows Movie Maker een diavoorstelling gemaakt van een aantal foto's.
Ik heb nu problemen om het project als film (wmv) op te slaan. Alles loopt op wieltjes tot de film voor ongeveer 60% is opgeslagen. Dan gaan het aantal resterende minuten heel snel naar beneden en gaat alles plots heel snel. Als je daarna de film bekijkt blijkt dat na ongeveer 2/3 van de film het beeld wegvalt. Het geluid loopt nog wel door.
Ik heb een Pentium4 processor van 512 MB en 3Ghz. De grootte van het virtuele bestand heb ik ook al aangepast (min 768 MB en max 2048 MB). De harde schijf is NTFS geformatteerd en heeft nog ruim 160Gb vrije ruimte. De op te slagen film zou ongeveer 250 MB groot worden.
Tijdens het hele proces verschijnt er nergens een foutmelding. Het opslaan wordt afgerond als zou alles goed zijn verlopen.
Weet er iemand een oplossing?

Dank bij voorbaat
 
Beste Erwin P,

welkom op helpmij.nl
Ik slaap 's nacht als je het niet erg vindt.
Over je vraag: heb jij toevallig extra codecpacks geinstalleerd?
 
Hoi A.J.

De tweede post was enkel maar om de thread weer bij de nieuwe berichten te zetten.
Bij mijn weten heb ik geen extra codecpacks gedownload. Is het de bedoeling dat ik dit wel doe? Kan ik dat ergens controleren of er codecpacks gedownload zijn?

Alvast bedankt.
 
ErwinP zei:
Heeft er niemand een oplossing?

Zoals A.J. al aangeeft, de meeste mensen slapen 's nachts, bovendien de meerderheid werkt dan ook nog overdag. Je topic omhoog kicken na een paar uur heeft dan ook weinig zin (en wordt zeker niet op prijs gesteld).
 
ErwinP zei:
De tweede post was enkel maar om de thread weer bij de nieuwe berichten te zetten.

volgende keer graag iets meer geduld voor je een vraag weer onder de aandacht probeerd te brengen ;)

er zijn genoeg mensen aanwezig die smorgens nakijken wat er gevraagd is snachts.

Groet
Jeroen
 
ErwinP zei:
Hoi A.J.
Bij mijn weten heb ik geen extra codecpacks gedownload. Is het de bedoeling dat ik dit wel doe? Kan ik dat ergens controleren of er codecpacks gedownload zijn?

Alvast bedankt.

Ik vraag dit, omdat Moviemaker daar supergevoelig voor is.
Je kunt het controleren met dit tooltje
http://www.utilidades-utiles.com/Download-Codec-Sniper-en.php (met dank aan Lange Pier)
En in deze thread wordt daar uitvoerig op ingegaan.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=245888&highlight=Codecs
 
Dat had ik ondertussen al gevonden. Ik heb codec sniper gedownload en hij geeft aan dat er 185 codecs zijn. Kan ik die allemaal deleten?
Als ik dan de WM9codecs download, werkt mijn WMP10 dan nog wel?

Nogmaals bedankt
 
Die WMP9 codecs zijn daar juist voor gemaakt.
Ik heb ook een tijd lang lopen stoeien met allerlei packs, maar ze er uiteindelijk allemaal afgegooid en werk sindsdien naar alle tevredenheid met het WMP9 pack.
Die is van Microsoft, net als WMP10 en Moviemaker. Dus ik mag aannemen dat dat wel snor zit.
 
In Movie Maker kan ik nu geen geluid meer afspelen, als foutmeldiing geeft hij aan dat de vereiste codecs niet geïnstalleerd zijn.
In WMP10 heb ik wel geluid.
De rest is voor deze avond, ik moet nu gaan werken.

Groetjes,

Erwin
 
Lees dan vanavond die gegeven thread nog even goed door.
Lange Pier zegt daar, zoals gewoonlijk, erg zinnige dingen over.
 
Beste Erwin P,

welkom op helpmij.nl
Ik slaap 's nacht als je het niet erg vindt.
Over je vraag: heb jij toevallig extra codecpacks geinstalleerd?

hejj ik heb ook een probleem en zou het erg op prijs stellen als jullie mij daar mee zouden kunne helpen:)
op vista windows movie maker heb ik een fimpje gemaakt, maar wanneer ik dat wil publiceren op dvd of op deze computer komt er een groene horizontale streep op die dvd of die file. hou komt dat en hoe kan ik dat verhelpen?

alvast bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan