Gmail werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

esteban

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2005
Berichten
103
het lijstje klachten is bijna eindeloos ondertussen (zoek maar eens op in Google , gmail sucks vs gmail rocks, gmail sucks heeft enkele malen meer zoekresultaten)

- attachments verzenden is problematisch tot onmogelijk
- constante reclame
- werkt enkel met java; je zal maar aan een andere computere dan de jouwe zitten...
- werkt niet met opera
- na inloggen verschijnt de mededeling 'wordt opgeladen', maar je mail krijg je niet te zien
- helft van de keren krijg je bericht 'oops, kan het bericht nu niet verzenden', probeer het
later opnieuw

Dikke afrader!!

Begin er niet mee, je zal je de hele tijd ergeren; ik ben alleszins genoodzaakt om na amper drie maanden alweer over te stappen (met alle miserie vandien)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen problemen met Gmail, server ligt er wel eens uit maar Gmail is ook nog in de betafase.

Bv bijlage met exe extensie is niet mogenlijk, in verband met veiligheid op het www, dus voor verzenden even veranderen in mp3 ofzo.

Hotmail is al heel wat jaren uit de betafase en daar heb ik meer problemen mee.

Heb van het prille begin al Gmail en heb nog nooit één spambericht ontvangen, ligt denk ik hoe je op het www met je gegevens omgaat.

En die paar gesponsorde linkjes aan de rechterkant vind ik nou niet echt irritante reklame, zijn geen flitsende flash banners of zo.

Een tevreden Gmail gebruiker.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt problemen verwachten van een gratis dienst. Zelf heb ik met gmail of bijv met hotmail geen enkel probleem.

Ik heb nog meer problemen met @home dan met de gratis diensten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan