Fout afspelen MPG file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Benno_13

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Berichten
76
Hallo,:thumb:

ik heb een probleem; ik wil een video bestand afspelen op mijn computer, maar als ik het bestand open krijg ik de foutmelding: "Het bronfilter voor dit bestand kan niet worden geladen", dus dan druk ik op "meer informatie" en dan krijg ik dit te zien:

80040241: Kan de gevraagde bewerking niet uitvoeren
De gevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd. Dit foutbericht kan in de volgende gevallen worden weergegeven:

U probeert een DVR-MS-bestand, bijvoorbeeld een bestand dat is gemaakt met Personal Video Recorder (PVR) in Windows XP Media Center Edition, af te spelen en de computer is niet geconfigureerd om dit type bestand af te spelen.
Ga naar het Microsoft Downloadcentrum om het probleem op te lossen.

U probeert een bestand af te spelen dat niet wordt ondersteund door Windows Media Player. Zie Ondersteunde bestandstypen voor een overzicht van de bestandstypen (indelingen) die worden ondersteund door Windows Media Player.
Foutcode = 0x80040241, Voorwaardecode = 0x00000000

Dan klik ik op "Help op het web" en dan krijg ik deze pagina: http://www.microsoft.com/downloads/...2E-60EA-4ED9-BC68-E93C9E65C58E&displaylang=en

Ik download het programma en dan geeft dat programma aan:
"Q810243 Setup Error. Setup cannot update your Windows XP files because the language installed on your system is different from the update language."

Ik zit nu dus helemaal vast...:(

Is er iemand die me kan helpen???:confused: :confused:

Groeten,

Benno_13:)
 
Heb je Service Pack 2 al? Mij dunkt namelijk van niet.

James :)
 
:-(

Ik heb al Service Pack 2 en mijn computer is Windows XP Professional. ;) Ik heb ook de nieuwste Windows Media Player:thumb: .


Dus....

Ik weet niet hoe het verder moet:confused: .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan