waarom niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard p

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2003
Berichten
10
waarom blijven instellingen niet bewaard.

:eek: Waarom, blijft de ingestelde instelling van de mediaspeler niet staan op zijn instelling?
Voorbeeld:via "extra en optie kom je bij bestandstypen",hierbij doe ik alles selecteren en
dan op toepassen maar het blijft niet zo staan.:mad:
Ik word er een beetje moedeloos van :confused: iemand?
De groeten en vast bedankt Eddy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welk programma pakt de instelling dan weer terug??

Oftewel met welk programma worden ze geopend??

Je kan het ook veranderen via extra->mapopties->bestandstypen. Dit doe je in een map (maakt niet uit welke).
 
Zijn er nog andere programma's die dat soort bestanden wel eens afspelen terwijl je wil dat het met windows media player gebeurt?

Je kan ook de associaties veranderen binnen de verkenner:
  • Open verkenner (mijn documenten)
  • Ga naar extra >> mapopties.
    extra_mapopties.gif

  • Klik op het tabblad bestandstypen.
  • Duid de extensie aan van het bestandstype dat jij door je programma wil laten spelen en klik op wijzigen....
    extra_mapopties_bestandstypen.gif

  • Duid nu in het lijstje Windows Mediaplayer aan.
  • Duid ook volgende optie aan:
    extra_mapopties_bestandstypen_rmbr.gif

James :)
 
Laatst bewerkt:
nee toch niet

als ik een uurtje ofwat niks doe met de mediaspeler en dan weer aanzet ,zijn er toch weer aangevinkte vakjes leeg ,hoe kan dat nou.
 
James007 zei:
Zijn er nog andere programma's die dat soort bestanden wel eens afspelen terwijl je wil dat het met windows media player gebeurt?
Weet je hier een antwoord op?
Zet de vraag even terug op niet opgelost:)

James :)
 
nou,nee ik zou het niet weten maar als ik doe van'" alles selecteren"dan krijg ik allemaal windows mediaspeler "blokjes"voor de titel en als ie dan weer "verlopen"is dan heb ik er allemaal "jukebox"blokjes voor staan ,van een mp3 speler ,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan