Windows media player dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazygurl

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2005
Berichten
75
Hey

Ik wou net een dvd bekijken op de pc maar het lukt niet.. als wmp het opent komt er een stuk van de begin van de dvd en dan komt er te staan.. dat er een fout is opgetreden omdat ik een bewerking bezig was en dat wmp zich moet afsluiten
:confused: ik snap het niet
nu heb ik bs player afgehaald, maar het lukt nog steeds niet dezelfde foutmelding

kan iemand mij asjeblieft helpen??
thanx
 
Kheb het gemeld op de desbetreffende site maar meer kan ik ook niet doen.

De eerste doet het wel laten we het daar al mee proberen.

James :)
 
Crazygurl zei:
Hey

Ik wou net een dvd bekijken op de pc maar het lukt niet.. als wmp het opent komt er een stuk van de begin van de dvd en dan komt er te staan.. dat er een fout is opgetreden omdat ik een bewerking bezig was en dat wmp zich moet afsluiten
:confused: ik snap het niet
nu heb ik bs player afgehaald, maar het lukt nog steeds niet dezelfde foutmelding

kan iemand mij asjeblieft helpen??
thanx


Heb je WMP meerdere keren geinstalleert en welke versie?
 
Sorry mensen kben er nu pas terug op

Ik heb die programma geinstalleerd alleen die eerste link en het werkt mijn dvd speelt zich af.. maar kheb nog een vraagje nu.. mijn geluid hapert zo.. hoe kan ik dat wegdoen of verhelpe??

groetjes
 
Hoeveel RAM-geheugen heeft je computer?
Verder, is de dvd beveiligd?

James :)
 
RAM bekijken:
Klik met rechts op het icoon van deze computer op het bureaublad of in de verkenner.
Neem eigenschappen. Kijk nu onderaan naar een getal met MB achter. Dat is je RAM-geheugen (werkgeheugen).

DVD beveiligd of niet:
Zoek even naar de woorden macromedia of copy protected of iets dergelijks.
Is het oppervlak van het schijfje roodkleurig?

James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan