Kan Winamp dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Is het mogelijk om vanuit een playlist gemaakt in winamp, om die files die er in staan te verplaatsen naar een map op je pc? Zodat je ze sorteert zeg maar...
 
Ik snap jouw vraag niet helemaal, maar bedoel je een playlist van je eigen mp3's in je eigen pc? of van een online stream? Ik denk dat het niet mogelijk is.

Succes.
 
Allard zei:
Is het mogelijk om vanuit een playlist gemaakt in winamp, om die files die er in staan te verplaatsen naar een map op je pc? Zodat je ze sorteert zeg maar...

Ik begrijp ook niet helemaal wat je nu hiermee wilt.
Mp 3 of WMA files hieruit staan al gewoon opgeslagen op je PC.
Sorteren in de speellijst (zowel online streams , muziek of NSV) doe je door in de speler zelf met je muis (links klik) te schuiven die je weer natuurlijk weer opnieuw moet opslaan.

Een stream apart uit je speellijst kan je wel handmatig oplaan .Dan kan je dit doen met CTRL+E >
deze url copieren >met CTRL+L winamp openen en dan weer opslaan als PLS file.
Een simpeler manier weet ik ook niet.

Anders even hier vragen http://www.winampnederlands.nl/phpBB2/index.php
 
Nee dat is niet wat ik bedoel...

Wat ik bedoel is het volgende...stel ik heb al mijn mp3tjes in 1 map op mjin pc staan... die laad ik in winamp en maak er bijvoorbeeld een 3tal playlists van... (nu staan die mp3tjes zelf nog in de zelfde map natuurlijk...)...nu is mijn vraag... is het mogelijk om via winamp om de mp3tjes die bij elke playlisthoren...naar een aparte map op je pc te kopieren zodat je dus voor elke playlist een aparte map inc mp3's op je pc krijgt?
 
Andersom gaat in ieder geval makkelijker: mp3's in verschillende mappen plaatsen en daarna elke map inladen en dan als playlist opslaan. Waarom volstaat deze methode niet?
 
Haha omdat ik al mijn mp3's in 1 map heb staan en ik ze wil gaan sorteren naar verschillende mappen omdat er een aantal van die mappen gedelete moet worden en andere getagged voor mijn ipod... en het is makkelijker om een groot aantal bestanden naar een playlist te sturen dan ze via de map over te kopieren (niet alle tags kloppen en sommige nummers moet je luisteren... )
 
stuk voor stuk luisteren, tags indien nodig wijzigen en als je veel mp3's heb ook nog een portie geduld hebben.

dan kun je ze gewoon in mappen plaatsen en daarna de playlist maken.

SUCCES:thumb:
 
dat gaat heel veel geduld kosten...

jammer dat het niet kan blijkbaar... oh well niets aan te doen... :)

thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan