intervideo home theater

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilselostfan

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
27
ik heb sinds een tijd een nieuwe pc. Daarop heb ik het programma Intervideo home theater staan. Maar sinds kort kan ik de optie tv niet meer aanklikken... deze is verdwenen als je in het hoofdmenu komt! Nu kan ik dus geen tv kijken op mijn pc!

Wie kan mij helpen?
 
Kijk eens bij de beeldscherminstellingen bij geavanceerd en overlapping, kan ook overlay genoemd worden.
 
Bij de instellingen van de videokaart, moet de weergave voor tv wel aanstaan wil je gebruik kunnen maken van deze optie in b.v. Intervideo of andere players.
 
heb je toevallig msn... ik snap er niet veel van sorry! Zou je het me op msn kunnen uitleggen?
 
Wil ik niet, gebruik ik niet, hoef ik niet.:D

Als je nu eerst eens die drivers download en installeerd, dan gaan we wel verder.
 
slaat inderdaat nergens op (die melding)
dat is bij bijna alles zo wat ik installer qua hardware
 
Heeft te maken met die WHQL, dan zijn de drivers niet getest door Microsoft, dat is alles.

Maar heb je nu de TV aan de praat?
 
Heb je wel die instelling bij het tabblad nVidia gezien over die overlay? en die TV forceren?

Herinstalleer dat progje Intervideo eens, misschien dat deze hem automagisch aan zet.
S-videokabel er wel goed inzitten?
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen tabblad gezien en ik weet niet waar je het over hebt met dat van forceren

INtervideo zat al op mijn pc, en ik heb geen cdrom ofzo meegekregen toen hem kocht.

wat nu?
 
Rechtsklik op bureaublad, krijg je eigenschappen voor beeldscherm, tabblad instellingen, dan geavanceerd, dan heb je daar een tabblad van nVidia indien je die drivers van Omega hebt geinstalleerd.

Daar vind je al die instellingen waar ik het eerder over had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan