.3gp naar mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Weet iemand een simpele manier om mijn telfoonfilmpjes met de extensie .3gp naar mpeg om te zetten?
 
Die van James lijkt me wel een mooie, daar probeer ik het even mee :)
bedankt allemaal!
 
@Sarvo: kheb trouwens nooit gezegd dat het een makkelijk programma is he:D Het ziet er me namelijk nogal geavanceerd uit. Hopelijk vind je ergens een convert-knopje:p
@Held: heeel soms kan mijn enthousiasme gewoon niet op...;)
 
Laatst bewerkt:
Het is een erg simpel prog, geen probleem, alleen worden de 3gpfilmpjes niet goed herkend en krijg ik een foutmelding zonder (duidelijke) uitleg wat er fout is, misschien probeer ik de resolutie wel te hoog te maken :D :D
 
Het heeft geen zin de resolutie hoger te maken dan hij orgineel is, het wordt hoogstens blokkeriger dan het nu al is.
 
weet ik, maar om de filmpjes op bijv dvd te zetten, zal de reso toch hoger moeten, anders maak ik er wel een vcd van, is makkelijker :)
 
BANDIT123 zei:
Laten we Dansen over smaak valt te twisten,maar er zijn er zoveel ,dat je door de bomen het bos niet meer ziet:D

precies, ik vroeg ook niet om zoekresultaten, die kan ik zelf ook tevoorschijn toveren.... ik wilde gewoon een makkelijke manier, that's all.. en uit 9,5 miljoen resultaten kiezen is dus geen makkelijke manier :D
 
Sarvo zei:
.... ik wilde gewoon een makkelijke manier, that's all.. en uit 9,5 miljoen resultaten kiezen is dus geen makkelijke manier :D

:p Maar je bent wel van de straat:D en we hebben @James 007 toch ook nog:p


Zet je de goede gelijk met uitleg in HULPTOOLS
 
Laatst bewerkt:
Sarvo zei:
Weet iemand een simpele manier om mijn telfoonfilmpjes met de extensie .3gp naar mpeg om te zetten?


Had het mij gevraagd :p. Ik heb hier een supersimpel dingetje liggen :p.
(als we nog dezelfde telefoon hebben teminste, haha :evil:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan