windows media player versie 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
mijn media player wil geen filmpjes van bv. 2,5 mb afspelen ,voorheen wel maar nu doet hij 1 derde afspelen met geluid dam worden alle filmpjes die ik wil bekijken daarna na 1 derde zwart en het geluid en de rest vh filmpje gaat door hoe kan dat !
2. Hoe kan het als ik muziek wil afspelen automatisch alle nummers in de middelste kolom staan maar ze niet in willekeurige volgorde wil afspelen!(stopt na 1 nummer)
klik ik vervolgens dubbel op mijn muziekbestand komt alles aan de rechterkant te staan en dan willen ze wel in willekeurige volgorde afspelen.
Ik heb xp en verwijder ik het programma gaat ie automatisch naar versie 9.Is er ook een mogelijkheid om hem helemaal te verwijderen (in software is dan niets meer terug te herleiden.)en wat blijft er achter in het register.
Ik hoop dat jullie een antwoord weten!
a hage
 
haal hem er maar weer vanaf, download dan opnieuw media player 10 en installeer die dan weer,

hopelijk doet hij het dan weer

itunes is ook een optie:p
 
sierras zei:
2. Hoe kan het als ik muziek wil afspelen automatisch alle nummers in de middelste kolom staan maar ze niet in willekeurige volgorde wil afspelen!(stopt na 1 nummer) klik ik vervolgens dubbel op mijn muziekbestand komt alles aan de rechterkant te staan en dan willen ze wel in willekeurige volgorde afspelen.
In de rechterkolom stel je afspeellijsten samen, die je vervolgens een naam kunt geven.
Die naam zie je daarna in de linkerkolom bij "Mijn afspeellijsten".

Klik bovenaan die rechterkolom op "Huidige afspeellijst" en je krijgt een menu te zien.
De inhoud van die lijst moet je eerst vullen door slepen van de nummers uit de middelste kolom naar de rechterkolom.

Als je dat niet doet, maar op een willekeurig nummer in de middelste kolom (de Mediabibliotheek) dubbelklikt,
dan maakt WMP van alle nummers in de Mediabibliotheek één afspeellijst in de rechterkolom.
 
Laatst bewerkt:
win media player

oke ,dat gaat wel lukken boeing ,maar mijn eerste vraag wat die filmpjes betreft hoe zit dat dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan