Gratis iPod video 60GB ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

P4Ssoa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
4
Ik zet dit berichtje op de site omdat ik vindt dat dit handig is voor mensen die geen iPod kunnen betalen maar er heel graag een willen! NIET ALS SPAM OF ADVERTENTIE !!!!

------------------------------------------------------

Er bestaat een site waar je via een beetje moeite aan een iPod kunt geraken zonder er voor te betalen.
Alles wat je moet doen is een account maken op deze site:
www.helpmij.nl

Je zoekt een aantal mensen die ook graag een beetje moeite doen voor een iPod. Als je er genoeg hebt gevonden die op een advertentie zijn ingegaan wordt je iPod naar jouw toegestuurd.

-------------------------------------------------------

Waarom zou je zo gemakkelijk een duur toestel als een iPod gratis krijgen?

Deze site werkt via advertenties. per bezoeker krijgen ze geld van hun adverteerders. omdat ze zoveel adverteerders hebben, hebben ze ook heel veel bezoekers nodig. deze krijgen ze via deze acties. Deze site krijgt nog eens extra geld per persoon die op een advertentie ingaat. Gezien je enkel een iPod kan winnen door op 1 van de advertenties in te gaan, gaan er veel mensen op deze advertenties in. De website krijgt ook nog eens een percentage van elke persoon die op een advertentie ingaat. Hierdoor is het schenken van een kado maar een kleinigheid in vergelijking met de verdiensten door de sponsers!!

Ikzelf ben er heel zeker van dat deze site geen oplichterij is, omdat mijn overbuur zijn iPod via deze site heeft gekregen!

-------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben!
Veel succes met het verdienen van een ipod!!

GrTz

P4Ssoa

ps: Dit is nog even de link naar de site www.helpmij.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoor ik een lama scheiten?

Nou dat is dus fake, het werkt idd wel. Maar......

je moet via die website eerst producten kopen, dan moet je zelf een 'x' aantal personen zoeken die via jouw link aanmelden en ook wat kopen.
 
Rimsic zei:
die wordt als het goed is al verwijderd, en dit gaat op slot

bij deze dus, en volgende keer volstaat je misbruik melding. of hij wel of niet op slot gaat beslis ik wel ;)

gr
jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan