WMP in HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP_Linkens

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Berichten
64
Heey, hoop dat dit de goede plaats is om te posten, zat te twijfe;en tussend eze en programeren maja hier komt die.

Ik wil een audio afspelen op een site en hebt de volgende code daarvoor.

PHP:
<EMBED SRC="Nirvana - Do you love me.mp3" OBJECT ID="music" bgcolor="#000000" AUTOSTART=TRUE LOOP=FALSE WIDTH=144 ALIGN="CENTER"></EMBED></center><p>

Maat gebeurt nou (SOMS NIET ALTIJD:S) als je de site opent komter ook het stukje bij waar meestal beeld in staat (Dus boven de knopjes) dit beeld is gewoon zwart en staat neits in, wat ook logich is omdat ik een audio bestand af speel, maar dit moet weg want brengt de hele opmaak in de war.

Hoop dat iemand kan helpen.

GR,
JP
 
Maak hem onzichtbaar (visibility = hidden) of werk met een backgroundsound (bgsound)(maar ik weet niet of die met MP3 overweg kan).

:)
 
Jah maar ik wil wel dat ze de knoppen zien enz, ze moeten het geluidje kunnen uit zetten als ze er geen zin in hebben alleen dat ding erboven waar dus filmpjes of vislalitaties in worden afgespeeld moet weg.:rolleyes:
 
Heb ik ook aan gedacht maar ik wil eigelijk geen hoogte, zodat hij helemaal boven tegen komt. en heb je een andere player dan is de groote in hoogte weer anders waardor hij dan bv weer niet helemaal boven tegen komt.

BV thuis opnt die hem met quicktime en die is bv 15 pixels hoog terwijl wmp 45 pixles hoog is, kom ik dan thuis dan staat de player niet helemaal boven tegen en vul in geen hoogte in maar kan ik dat video beeltje uitschakelen dan staat hij bij bijde boven tegen.

iets in de trent van Video="no" of zoiets, alleen werkt die niet.
 
Een WMP active X dan wellicht?

HTML:
<object classid="clsid:6BF52A52-394A-11D3-B153-00C04F79FAA6" id="WindowsMediaPlayer1">
	<param name="URL" value>
	<param name="rate" value="1">
	<param name="balance" value="0">
	<param name="currentPosition" value="0">
	<param name="defaultFrame" value>
	<param name="playCount" value="1">
	<param name="autoStart" value="-1">
	<param name="currentMarker" value="0">
	<param name="invokeURLs" value="-1">
	<param name="baseURL" value>
	<param name="volume" value="50">
	<param name="mute" value="0">
	<param name="uiMode" value="full">
	<param name="stretchToFit" value="0">
	<param name="windowlessVideo" value="0">
	<param name="enabled" value="-1">
	<param name="enableContextMenu" value="-1">
	<param name="fullScreen" value="0">
	<param name="SAMIStyle" value>
	<param name="SAMILang" value>
	<param name="SAMIFilename" value>
	<param name="captioningID" value>
	<param name="enableErrorDialogs" value="0">
</object>

?
 
Doe het toch maar met die height=45 want de rest wilt niet

Thnx anyway.

Groet,
JP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan