SONY DCR -pc120E aansluiting probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sephiroth

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Berichten
86
Ik krijg de beelden maar niet op mijn pc, geprobeerd via moviemaker & pinnacle studio9. Beiden herkennen de camer niet. Ik heb de firewire kaart getest met verschillende andere apparaten (ext. HD) en geen probleem. Ook op de camera krijg ik direct de melding dat de DV kabel erin zit als ik hem connecteer. Ik heb al getest met verschillende kabels dus daar ligt het ook niet aan. Kan iemand mij raad geven ? Ik gebruik winXP HE.

Bedankt voor de hulp !
 
Zit er geen videocapturesoftware bij de Sony?
Of misschien dat een ander programma de capture voor zich "opeist"? Misschien op de achtergrond. Kijk in taakbeheer onder processen.
Het zijn maar wat suggesties, maar wie weet...
 
Probleem is hardwarematig bij het toestel. Als ik er een andere camera aanhang is er gn enkel probleem. Defect bij camera jammer genoeg want sony en herstellingen -> $$$$$$$$ :eek:

Bedankt voor je reactie.
 
sephiroth zei:
Probleem is hardwarematig bij het toestel. Als ik er een andere camera aanhang is er gn enkel probleem. Defect bij camera jammer genoeg want sony en herstellingen -> $$$$$$$$ :eek:

Bedankt voor je reactie.

Ik wist niet dat Sony zo slecht met de service was. Ik heb zelf ook een analoge en digitale videocamera plus digitaal fototoestel van Sony. Heb gelukkig nog geen beroep op hun service hoeven te doen.

Succes verder.
 
Hallo forummers,

Zelf ben ik in het bezit van een SonyCCD-TR2000E (analoge video camara)
EN
een Sony EV-S880E Pal videorecorder (voor Hi-8 bandjes).

Beide heb ik in 1995 of 1996 gekocht.
Beide hebben nu een probleem met het "inslikmechanisme" van de tapes..........:(

Dus op naar Badhoevedorp (Sony repair centre).....:D
(Jaaa, eerst even gebeld...) ;)

Toen ik de video recorder uit de tas halen begonnen de wenkbrouwen van de medewerker al te fronsen.......:shocked:

Lang verhaal kort:

Na 10 jaar worden er geen reparaties meer uitgevoerd...:mad:
Daar de onderdelen vaak niet meer te verkrijgen zijn (???)..:eek:
En het uiteindelijk (in verhouding) goedkoper is om een nieuw apparaat aan te schaffen.....:evil: :evil: :evil:

U is gewaarschuwd.... ;)

Groet
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan