Hoe speel je SWF bestanden met Media Player?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik heb een flash bestandje geript van het internet en nu als los bestand op mijn schijf staan. Als .swf...

Ik heb de flash player geinstalleerd (kan het filmpje zien op het net), alleen als ik hem open in media speler 10, staat er :

"your current security setting does nog allow this action"

... hoe kan ik ze wel afspelen in media speler?
 
Dat zou de eerste keer zijn dat ik weet dat je die in mediaplayer zou kunnen afspelen.
Bij mijn weten is dat niet mogelijk.
Daarvoor heb je de flash stand alone player nodig. Die vind in het programma flash.

Greetz : Jer:cool:en.
 
JeroenE zei:
Daarvoor heb je de flash stand alone player nodig. Die vind in het programma flash.
Maar zelfs die is niet nodig. Als je Internet Explorer hebt, héb je al een standalone player. ;):)
Klik rechts op het SWF-bestand en kies voor Openen met.
Selecteer in de lijst Internet Explorer en klik op OK.
Nu wordt uitsluitend de Flash-film in een browservenster van IE getoond.
Overigens kun je SWF-bestanden ook in IrfanView afspelen.
Wat dat betreft is IrfanView een alleskunner: .mov, .avi, .mpeg, animated gifs, mp3's, .swf's - alles kun je met IrfanView afspelen. :)
WMP 10 kan in ieder geval geen .swf- en geen .mov-bestanden afspelen.

Guus.
 
Guus abc zei:
Maar zelfs die is niet nodig. Als je Internet Explorer hebt, héb je al een standalone player. ;):)
Klik rechts op het SWF-bestand en kies voor Openen met.
Selecteer in de lijst Internet Explorer en klik op OK.
Nu wordt uitsluitend de Flash-film in een browservenster van IE getoond.
Overigens kun je SWF-bestanden ook in IrfanView afspelen.
Wat dat betreft is IrfanView een alleskunner: .mov, .avi, .mpeg, animated gifs, mp3's, .swf's - alles kun je met IrfanView afspelen. :)
WMP 10 kan in ieder geval geen .swf- en geen .mov-bestanden afspelen.

Guus.


Met K-Lite codec pack krijg je ook de codecs voor het afspelen van .mov bestanden o.a. in WMP, met de swf's weet ik het niet, maar daar zullen ongetwijfelt ook wel codecs voor te vinden zijn.
 
Guus abc zei:
Maar zelfs die is niet nodig. Als je Internet Explorer hebt, héb je al een standalone player.
Gelijk heb je. :thumb:

Guus abc zei:
WMP 10 kan in ieder geval geen .swf- en geen .mov-bestanden afspelen.
Ik speel anders wel gezellig .mov af met wmp10. ;)

Greetz : Jer:cool:en.
 
JeroenE zei:
Ik speel anders wel gezellig .mov af met wmp10. ;)
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Met WMP 9 (die ik gebruikte, maar inmiddels heb verruild voor WinAmp) kan dat niet, maar met WMP 10 wel. :thumb:

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Je moet die .swf inderdaad gewoon met je browser openen. .swf is geen filmpje, maar een interactief bestand wat gemaakt is met het programma Macromedia Flash.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan