DVD via netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

the freklt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
4
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje: hoe kan ik op mijn PC een DVD bekijken die in een andere PC in de DVD-lezer zit? Ik heb namelijk geen DVD-lezer in mijn eigen PC, maar een andere PC hierthuis heeft dat wel. Is het mogelijk om op mijn PC een DVD te bekijken die in de andere PC zit? Ik denk wel dat m'n netwerk snel genoeg is.
Ik heb de DVD-lezer al geshared maar ik kom steeds terecht in de mappen die op de DVD-schijf staan, hoe kan ik de DVD en z'n geheel bekijken?

alvast bedankt,
t_F
 
Dan zou je die DVD op delen moeten zetten.
 
ook heb je Powerdvd op de pc waar je em wil op bekijken nodig, WMP wil niet los van de IFO/VOB files lezen - powerdvd zegt dan DVD from Disk mode :)
 
Serverdude zei:
ook heb je Powerdvd op de pc waar je em wil op bekijken nodig, WMP wil niet los van de IFO/VOB files lezen - powerdvd zegt dan DVD from Disk mode :)
ik heb powerDVD geinstalleerd, en de DVD-drive staat geshared, dus dat is het probleem niet. als ik powerdvd open kan ik echter geen schijfstation vanop het netwerk aanduiden, kent er iemand een programma waarmee dit wel kan?
 
Je kan de gedeelde DVD-drive mappen zodat dit een netwerk drive wordt in Deze Computer.
Dan met PowerDVD op de PC waar je hem wil bekijken de Video_ts map aanduiden.

01.JPG

02.JPG

03.JPG

04.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan