3gp naar mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

arzu

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2001
Berichten
112
Hallo, wie weet een eenvoudig gratis programmaatje waarmee je 3gp om kan zetten naar mpeg of avi?
Ik heb het programma "super"van erightsoft gedownload, maar die laat het geluid weg. Verder kan ik niets bruikbaars vinden. Wie geeft me een tip?
 
:thumb: Bedankt voor de tip; het werkt!
Alleen de bestandgrootte valt me wat tegen (dat heb je met avi formaat) . Een programma die avi omzet naar mpeg zal wel gemakkelijker te vinden zijn.
 
hallo,
ik heb dit programmatje ook gedownload en zelfs de updates gezocht en geïnstalleerd, maar ik krijg bij het omzetten van de videotjes van mijn mobiel steeds een foutmelding waarbij staat dat het al door een ander programma in gebruik is, terwijl dat niet zo is.
Overigens converteert hij wel, maar dan alleen het geluid en als ik only video aanklik converteert ie ook alleen het geluid
kan iemand mij helpen?
Lucas
 
hallo,
ik heb dit programmatje ook gedownload en zelfs de updates gezocht en geïnstalleerd, maar ik krijg bij het omzetten van de videotjes van mijn mobiel steeds een foutmelding waarbij staat dat het al door een ander programma in gebruik is, terwijl dat niet zo is.
Overigens converteert hij wel, maar dan alleen het geluid en als ik only video aanklik converteert ie ook alleen het geluid
kan iemand mij helpen?
Lucas
Hoi Lucas, dat probleem komt vaak voor met downloaden van films, als je een film download, dat een avi bestand is, heb je heel vaak dat je geluid weg is of dat de film weg is en je geen geluid heb! Dit ligt aan je windows media player, want als je het ge converteert heb naar avi, en je speelt het af in windows media player, dan gaat het fout. Probeer is Quicktime player te downloaden, in de meeste gevallen kunnen die het wel afspelen! Conclusie, probeer Quicktime player even, zo gedownload, en zo afspelen. Simpeller kan het niet!:thumb:
Succes, als het nog steeds niet lukt, plaats dan nog een reactie! :cool::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan