muziek mixen

Status
Niet open voor verdere reacties.

love-miranda

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Berichten
90
Heyy

weet iemand waar ik software kan downloaden om te mixen? Het liefst een nederlands programma natuurlijk.
Het liefste zou ik gewoon 2 liedjes willen mixen, maar ik denk niet dat het zo werkt..
Als iemand een link heeft naar een site met informatie of dat ik iets kan downloaden graag :D

groetjes Miranda
 
Bedoel je net zoals dj's over faden, of echt van 2 bestaande nummers 1 maken.?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil happy birthday maar dan in een hardcore versie.. dus ik weet niet of dat kan, dat ik happy birthday orgineel mix met een hardcore nummer of dat ik zelf iets moet verzinnen.. ik heb nog nooit zoiets gedaan dus ik weet het niet.. maar het resultaat moet dus een hardcore happy birtday zijn :)

groetjes Miranda
 
Dan adviseer ik het programma Frooty Loops Studio, kan je je eigen melodie maken, en er liedjes aantoevoegen volgens mij.
 
Ja die heb ik net dus ook gedownload, maar ik snap er niet zoveel van, ga toch nog maar is goed kijken wat ik precies moet doen..
Thanks :thumb:

groetjes
 
Je moet gewoon een beetje pingelen en dan lukt het wel.
 
Nou het is me eindelijk gelukt! Het is wel duidelijk te merken dat ik geen dj ben..
ik heb gewoon een knip en plak programma gedownload en dat door elkaar laten lopen..
dus je hoort eerst een stukje van het verjaardagsliedje, dan hardcore enz.

Alleen het is 1,30 MB dus is niet via een mms-je te versturen.. maar hey, het is wel gelukt :D

Bedankt voor de tips en links :thumb:

groetjes Miranda
 
.

hallo
ja ik ben ook al een tijdje op zoek
welk programma heb je gebruikt ?

gr
 
Je kan beter een eigen topic aanmaken. Een topiv van 2 jaar oud kicken is niet echt nodig. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan