tekst opnemen op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

meeee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
Berichten
3
Hey,

Voor ik mijn vraag ga stellen, zal ik eerst jullie iets vertellen. Computers en ik, tja wij zijn geen dikke vriendjes. Ik kan niet zo goed werken met de pc.

Nu ik heb een vraagje: Ik zou graag een tekst opnemen op cd. Maar hoe doe je dat? En met welk programma? Bestaat er een speciaal programma daarvoor dat je gratis kan downloaden ofzo??
Ik heb zoveel vragen, ik hoop echt dat je mij kunt helpen, want pffff :rolleyes:


xxx
 
Wat bedoel je met tekst? Bedoel je documenten die tekst bevatten?

Heb je windows XP? Die heeft een ingebouwd brandprogramma. Dat jij en pc's niet goed samen gaan is niet zo erg maar meer info over wat je precies wilt en al hebt is wel wenselijk
 
op de pc heb ik windows 2000. Maar mijn broer zijn pc dat is windows XP

Ik bedoel met micro een tekst opnemen en die tekst op cd laten branden.
 
Als je dat zo wilt doen heb je geen tekst meer maar een audiofile waarin je iets gezegt hebt.

Voor de zekerheid: Je hebt een brander? En weet je toevallig wat voor brandprogramma je hebt? Heb je weleens eerder gebrand?
 
Wel, ik heb wel al een cd gebrand. Maja
brander: nero...

Maar ik zou dat op een laptop moeten doen, want de opname gebeurt op een andere locatie. Daar hebben ze geen brander.

Nu in die laptop hebben we geen brander. (probleem 2):confused:

Ik had dit probleem ook al aan een andere expert gevraagd en die zei me iets van wavelab, nero wave editor, soundforge. Hij vertelde me dat ik die programma's ook kon gebruiken. Maar kun je die programma's gewoon (gratis) downloaden?? En waar??....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan