van IE 7 terug naar 6???

Status
Niet open voor verdere reacties.

zarr

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
491
hallo helpers van helpmij.nl


ik had laatst internet explorer 7 geinstalleerd en ben er niet tevreden over ....

als ik IE 6 wil installeren dan zegt mijn pc dat dit een oudere versie is en stopt de installatie--
OOK na dat ik bij configuratiescherm-software-windows onderdelen verwijderen-en dan het vinkje weghalen bij internet explorer .


dan heb ik easy cleaner geprobeerd maar zonder succes[UNinstall mode]

wie heeft dit ook gehad en kan mij een beetje wijzer maken!!!>?

alvast bedankt voor jullie hulp hoor!!
:evil:
 
Ga naar start>configuratiescherm>software.
Vink bovenin het scherm Updates weergeven aan.

Nu zie je automatisch tussen de software IE 7 zitten, en dus makkelijk te de-installeren.

Mvg P
 
bedankt voor je snelle en duidelijke reactie

alleen heb ik nog een tegenvaller....ms feeds.dll in systeem 32 kan niet gevonden worden en de uninstallatie word weer automatisch omgekeerd

echter ik heb ms feeds.dll al gedownd en opnieuw in systeem32 geplakt maar de zelfde melding blijft opspringen als ik probeer te uninstallen

weet je hier ook nog iets op??
 
zarr zei:
bedankt voor je snelle en duidelijke reactie

alleen heb ik nog een tegenvaller....ms feeds.dll in systeem 32 kan niet gevonden worden en de uninstallatie word weer automatisch omgekeerd

echter ik heb ms feeds.dll al gedownd en opnieuw in systeem32 geplakt maar de zelfde melding blijft opspringen als ik probeer te uninstallen

weet je hier ook nog iets op??

Je hebt hen natuurlijk al op diverse manieren proberen te verwijderen, waardoor IE is beschadigd. Vaak geeft dit problemen om het te de-installeren.

Installeer IE7 eerst opnieuw, om het vervolgens te de-installeren.

Mvg P
 
jammer dat wil ook niet meer hij installeert hem maar als hij klaar is dan is ie7 NIET geinstalleerd ....ik weet het niet meer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan