WMP10 settings saven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lambiek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
2
Hallo,

Ik zit met een vraagje:

Ik sta met een windows multimedia center bij mijn muziekinstallatie.
Ik heb daar een account op met alle rechten, en mijn gezin heeft daar ook een account op met beperkte rechten.

Daarnaast heb een server systeem staan Raid 5, waarop ik al mijn foto's en mp3's opsla.

Mijn server beheer ik met mijn laptop via extern bureau blad, idem voor mijn multimedia center.

Nu zou ik graag playlisten aanmaken voor mijn mp3's en mijn voorkeuren instellen (sterretjes aanduiden). Ik doe dat vanop mijn laptop met extern bureaublad naar mijn server toe, Maar als ik dan inlog op mijn multimedia center is daar niets van te zien.
Nu zou ik ook kunnen inloggen op mijn multimedia center met extern bureau blad, als gezindslid, maar dit lukt niet daar die maar beperkte rechten hebben. Ik kan wel inloggen onder mijn naam, maar dan heb ik daar niets aan als ik inlog onder gezindslid.

Mijn vraag dus: Kan ik die settings ergens terugvinden of delen? Ik bewerk die lijsten liever vanop mijn laptop dan op mijn TV (niet erg goed leesbaar).

En vooral hoe zorg ik ervoor dat niet alles verloren gaat. Ik weet graag waar dat opgeslagen wordt, zodat ik er een backup kan van maken.

Bedankt voor de moeite.

Hein
 
Ik zal mijn vraag iets duidelijker stellen.

Ik werk op mijn pc onder mijn account. Ik stel mijn playlist's op en mijn waardering voor de nummers.
Hoe kan mijn vrouw dan als ze inlogt op mijn pc met haar account gebruik maken van mijn playlist en waarderingen?

Klinkt misschien iets duidelijker?

Bedankt voor de moeite. Ik kan hier nergens iets over vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan