Wireless internet doorschakelen na desktop pc via Lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antidote

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
9
ik heb op mijn laptop wireless internet met de buren gedeeld nu wil ik dit ook op mijn desktop pc hebben die via een kabel aangesloten is met mijn laptop, hier begint dus het probleem

Sowieso heb ik al problemen om bijde computers elkaar te laten zien. Mijn desktop pc ziet mijn laptop wel maar anders om kom ik nog geen eens in mijn werkgroep. Bijde netwerkverbindingen staan dan allebij open!

Mogelijk komt dit ook doordat op mijn laptop XP HOME staat en op mijn desktop XP PRO. ook is mijn desktop pc al een tijdje niet geupdate en mijn laptop wel.

Ik krijg als ik bij mijn wireless netwerkverbinding mijn internet verbinding wil delen een foumelding:

Er is reeds een lan-verbinding geconfigureerd met het IP-adress dat voor automatische IP adressering nodig is.

nu krijg ik deze foutmelding altijd ook al heb ik geen statische IP-adress.
ook heb ik al volgens mij alle mogelijke combinaties met ip adressen uitgeprobeerd.

Misschien dat iemand mij kan helpen als je meer wil weten van wat mijn configuraties zijn en dergelijke moet je het maar laten weten.

alvast bedankt,
 
Het is bekend dat je dit wilt doen aangezien je het al eerder gevraagt hebt http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=247968

Je hebt tijdens het registreren de huisregels op je scherm gekregen en je bent ermee akkoord gegaan. 1 regel is dat je je vraag maar 1 plaatst op de site. Daarom wordt deze vraag gesloten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan