Filmpjes op sites spelen niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Berichten
231
Als ik op bepaalde sites ga en ik wil preview-filmpjes bekijken werkt het niet op mijn nieuwe laptop! Eigenaardig genoeg, op mijn vaste computer spelen ze (zoals steeds) wél!
Nochtans zie en vind ik niet direct een verschil voor wat betreft de geïnstalleerde programma's op mijn vaste computer en mijn laptop. Het zal wel aan één of andere codec liggen, maar de welke? De filmpjes die ik wil bekijken zijn in wmv en ik dacht dat je die zou moeten kunnen bekijken als je de Windows Mediaplayer 10 hebt met bijhorende codec? Kan iemand mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Hilde019 zei:
Als ik op bepaalde sites ga en ik wil preview-filmpjes bekijken werkt het niet op mijn nieuwe laptop! Eigenaardig genoeg, op mijn vaste computer spelen ze (zoals steeds) wél!
Nochtans zie en vind ik niet direct een verschil voor wat betreft de geïnstalleerde programma's op mijn vaste computer en mijn laptop. Het zal wel aan één of andere codec liggen, maar de welke? De filmpjes die ik wil bekijken zijn in wmv en ik dacht dat je die zou moeten kunnen bekijken als je de Windows Mediaplayer 10 hebt met bijhorende codec? Kan iemand mij helpen?

wat voor videokaart heb je in je laptop want misschien ligt het daar wel aan
 
Hoe kan ik dat vinden? Ik ben niet zo'n krack. Ik heb windows XP.
 
oke ik heb even ge googeld die videokaart is 128 mb dus daar kan het niet aan liggen

misschien hebben andere mensen nog oplossingen
 
al opgelost. Ik heb zelfe probleem met afspelen van mediaplayer

Het lukt mij niet om de filmpjes van hetklokhuis.nl af te spelen.
Mediaplayer start gewoon op, nadat ik gezegd heb dat het streams.wm wil afspelen.
wat moet ik doen?

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan