Ondertiteling op Ipod Video

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelm

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
18
Ik heb een Ipod Video, en wil daar graag een film met ondertiteling inzetten. Op de computer kan ik gewoon met rechtermuisknop en dan subtitles de ondertiteling te voorschijn halen, maar dat gaat natuurlijk niet op de Ipod. Weet iemand misschien hoe ik die ondertiteling kan zien?
 
hmm

Ik weet niet zoveel van ipod video

waar haal je die films vandaan eigenlijk ?
 
als

je ze download dan kun je er een ondertitel bij downloaden op www.nlondertitels.com
dan gebruik je bijvoorbeeld avi2dvd

daarin voer je die film en de onderititeling in
je selecteerd svcd , en dan krijg je een avi
de film en de ondertiteling zitten nu in 1 bestand

dan gebruik je de (bijgeleverde) converter om de avi te conventeren naar Ipod video (dat zal wel een soort mp4 zijn of zoiets)

tenminste als je bij je ipod een bijgeleverde converter kreeg , anders gebruik je winavi mp4 converter
 
Laatst bewerkt:
ondertiteling

ik weet ook niet veel van de appel ipod video... maar zou jij mij willen uitleggen hoe dat gaat met de ondertieteling, en welke je moet kiezen op de site, bijv. ik download de ondertiteling van gladiator... moet ik dan de eerste kiezen of v2, v3, v4, v5... en hoe voeg je ze toe bij de wm player??... p.s ik heb de site http://www.nlondertitels.com gebruikt...

alvast bedankt

fh
 
uhm , nog ff 1 vraagje vooraf

wil je de films op je pc kijken of op een cd of dvd branden ?
 
ok

als eerst , op pc kijken
dat is namelijkhet makkelijkst

bs player
dat is een media player waar je film en ondertiteling in kan voeren
waardoor je ze dus niet eerst samen hoeft te voegen

je download de film
en de ondertiteling

De film heeft een bepaalde naam
bijvoorbeeld: fantastic.four.dvdrip
op www.ondertitels.com , is dan vaak de ondertiteling te vinden die precies gemaakt is voor die versie en dan dezelfde naam heeft
download de film en de ondertiteling , en deze doe je dan in 1 map , je geeft de film en de ondertiteling dezelfde naam

als je bs player eenmaal gedownload en geinstalleerd hebt , rechtsklik je op de film en selecteer je "open met" en dan bs player , dan ziet hij vanzelf dat hij de ondertitel die ook in de map zit erbij moet gebruiken
 
bedankt

heej badankt he!! kben de film nog aan ut downloaden dus als ik nog problemen krijg dan mail ik je nog ff!!

fh
 
ok

is goed , succes ermee verder :thumb:
maar soms als de exacte ondertitel voor je filmversie er niet bij staat
dan moet je ze allemaal ff downloaden
die v2 , v3 , v4 enzo
en ff uitproberen met bs player
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan