DVD film branden ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
130
Ik wilde graag weten of je een DVD film eerst op de harde schijf kan kopiëren en dan kan branden op je DVD brander ??
Mijn software brander is : NTI & DVD maker , en ik wil branden op mijn laptop ?
Weet jij mijn vraag te beantwoorden dan hoor ik dat graag.
 
Dat kan heel eenvoudig met dvdshrink
 
Branden lukt niet

Ik heb een film op DVD met shrink DVD op de harde schijf gekopieerd en toen met mijn brandsoftware { nti CD & DVD maker } gebrand op een DVD+RW { imation } maar helaas werkt mijn gecopieerde DVD helemaal niet.
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn ??????
 
Misschien zat er een beveiliging op de originele dvd ?
Moet je dan misschien eerst DVD decypter gebruiken ?
 
DVD afspelen

juul zei:
Misschien zat er een beveiliging op de originele dvd ?
Moet je dan misschien eerst DVD decypter gebruiken ?

Ik heb opnieuw eerst een orginele DVD { Finding Nemo } met ShrinkDVD een backup gemaakt naar de harde schijf.
Dan heb ik met NTI DVD maker { brandprogramma } bij DVD video / video ts / Finding Nemo gebrand .
De gebrande DVD speelt wel op mijn PC af maar niet op mijn DVD speler { JVC die MP3 afspeelt en gebrande DVD films } via de televisie.
Weet jij soms waaraan het zou liggen dan hoor ik dat graag.
 
Om te beginnen zou ik nakijken welke schijfjes jouw DVD-speler ondersteunt.
(Nog) niet alle DVD-spelers ondersteunen DVD-RW, of DVD+RW.
Kijk in de handleiding van je speler.
 
Hoe verder ??

Ik heb de trialversie van het brandprogramma Nero 7 geinstalleerd en deze werkt goed samen met DVD shrink.
Heb de Orginele DVD van Finding Nemo gebrand met een DVD+RW imation { Paradigit } .
Hij speelt wel af op mijn laptop maar niet op mijn DVD speler { JVC Home cinema set } die blijft aangeven Loading................
Mijn JVC speler speelt normaal MP3 & gecopieerde DVD,s af { DVD+ & DVD- }.
Nu kan ik wel lege DVD+ of DVD- gebruiken maar dan als deze ook mislukken kan ik ze weggooien , daarom gebruik ik DVD+RW.
Nu is mijn vraag of het toch aan de soort DVD,s kan liggen , weet jij mijn vraag te beantwoorden dan hoor ik dit graag.
 
Tja, zo blijven we een beetje langs elkaar heenpraten.
Héb je geen handleiding van je DVD-speler soms?
Kijk dan na wat voor type je precies hebt, is het de JVC Home Cinema TH-A85? Of A35?
Zonder de exacte gegevens is niet na te gaan welke DVD-schijfjes afspeelbaar zijn op je set.

Edit: ik denk dat je geen DVD-RW kunt afspelen, kijk eens naar deze beschrijving.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan