Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Geluid van internet opnemen

Senior Member ingmar's avatar
    Vraag is niet opgelost

Geluid van internet opnemen

Ik probeer een stukje van het laatste radionieuws (http://www.nederland.fm/#, rechtsboven) op te nemen. Met microfoon lukt niet (rondzingen), maar het kan vast ook wel handiger/directer. Wie helpt me verder?
    (Heb WinXP.)

Alvast bedankt voor je antwoord,
    Ingmar

Senior Member
    Je moet bij opnemen in je geluid beheer (rechtsondering) en daar moet je dan wave wave uit mix selecteren en dan moet je gaan opnemen

Hallo Daancomp, bedankt voor je reactie. Maar waar kan ik die instelling vinden? Rechtsonder heb ik alleen 'Volume', en in Configuratiescherm/Geluiden en audioapparaten vind ik ook geen 'wave uit mix'. Maar het zit waarschijnlijk ergens anders?

Senior Member
    Handleiding: Dubbel klik rechtsondering op het speakertjes ga dan naar opties -> eigenschappen -> opnemen -> klik alles aan -> OK -> dan zie je Wave uit mix staan -> Wave uit mix selecteren-> speel af wat je wilt opnemen en ga opnemen!

Gevonden!
    Jammer genoeg heb ik nu nog een ander probleem, want ik neem (met alle volumeschuifjes op maximaal) wel het stukje op dat ik wil hebben, maar hoor het bij het afspelen alleen heel in de verte, en een blikkerig geluid (alsof iemand in een leeg conservenblik zit te praten). Heb je nog een tip hiervoor?
    Bedankt alvast,
    I.

6. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business