Geluid van internet opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Ik probeer een stukje van het laatste radionieuws (http://www.nederland.fm/#, rechtsboven) op te nemen. Met microfoon lukt niet (rondzingen), maar het kan vast ook wel handiger/directer. Wie helpt me verder?
(Heb WinXP.)

Alvast bedankt voor je antwoord,
Ingmar
 
Je moet bij opnemen in je geluid beheer (rechtsondering) en daar moet je dan wave wave uit mix selecteren en dan moet je gaan opnemen
 
Hallo Daancomp, bedankt voor je reactie. Maar waar kan ik die instelling vinden? Rechtsonder heb ik alleen 'Volume', en in Configuratiescherm/Geluiden en audioapparaten vind ik ook geen 'wave uit mix'. Maar het zit waarschijnlijk ergens anders?
 
Handleiding: Dubbel klik rechtsondering op het speakertjes ga dan naar opties -> eigenschappen -> opnemen -> klik alles aan -> OK -> dan zie je Wave uit mix staan -> Wave uit mix selecteren-> speel af wat je wilt opnemen en ga opnemen!
 
Gevonden!
Jammer genoeg heb ik nu nog een ander probleem, want ik neem (met alle volumeschuifjes op maximaal) wel het stukje op dat ik wil hebben, maar hoor het bij het afspelen alleen heel in de verte, en een blikkerig geluid (alsof iemand in een leeg conservenblik zit te praten). Heb je nog een tip hiervoor?
Bedankt alvast,
I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan