Divx bestanden om de xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamefreak1992

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
16
Hey

Ik wil in de toekomst een Xbox 360 kopen, maar ik weet niet of hij Divx bestanden aan kan. :confused: Want ik zet mijn videobestanden altijd in Divx om en brandt ze altijd om een dvdtje, dus mijn vraag is: Herkent de Xbox 360 divx bestanden? En zoniet welke type bestanden kan die wel aan?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

waarom naar DivX omzetten, als je toch een dvd brand? Volgens mij kan de Xbox 360 gewone dvd's afspelen.
 
crash zei:
Welkom op Helpmij.:)QUOTE]

Bedankt:thumb:

Maar ik heb een divx bestandt gedownload en dat wil ik op een dvd zetten maar het wordt geen vob bestand, het blijft gewoon en divx bestand.
 
Het wordt wel Vob als je het goed om laat zetten. ik weet niet of de Xbox 360 DivX ondersteund, ben bang van niet, anders had het echt wel duidelijk ergens gestaan.
 
Maar als die in een vob bestand komt te staan zou die het dan wel doen op de xbox 360?:confused:
 
VOB zijn voor zover ik weet orginele dvd bestanden, anders test je toch even in de winkel met een backup. Dit heb ik ook gedaan toen ik een dvd speler kocht.:)
 
Gamefreak1992 zei:
Hey

Ik wil in de toekomst een Xbox 360 kopen, maar ik weet niet of hij Divx bestanden aan kan. :confused: Want ik zet mijn videobestanden altijd in Divx om en brandt ze altijd om een dvdtje, dus mijn vraag is: Herkent de Xbox 360 divx bestanden? En zoniet welke type bestanden kan die wel aan?

Alvast bedankt

De xbox 360 speelt alleen orginele dvd's af, en geen gecopieeerde, mpg filmpjes ondersteunt hij wel, maar dan moet je ze via je pc op de hdd zetten van de xbox 360.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan