problemen met windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

shajan

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2006
Berichten
15
Hoi, ik heb een probleem met me windows mediaplayer..
elke keer als een liedje wil luisteren zegt ie dat:

kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapperaat is opgetreden.mischien is er geen op de computer geinstalleerd, wordt het geluidsapperaat gebruikt door een andere progamma of functioneert het niet naar behoren.

eers deed mijn mediaplayer het heel goed maar nu is dit opeens gekomen. ik heb al geprobeerd om hem op nieuw te installeren maar dat werkt ook niet. kan iemand me helpen??
:)
 
Is je driver van de geluidskaart nog wel geïnstalleerd.
 
ja

ja, want hiervoor deed hij het perfect maar toen ik vanochtend me computer aan deed was dit gekomen iemand?
 
Probeer met een systeemherstel en scan op virussen.
 
Ik zou toch nog een keer je drivers een keer installen, een keer extra kan geen kwaad.

En je kan op www.micorsoft.nl ff naar codecs zoeken, mocht dat dan nog nodig zijn.

Als je er dan nog niet uitkomt is er altijd nog google, maar kijk uit voor rommel! suc6
 
sorry ik weet niet hoe ik me drivers kan installeren want ik heb die cd's niet meer...
 
shajan zei:
sorry ik weet niet hoe ik me drivers kan installeren want ik heb die cd's niet meer...

De meeste ontwikkelaars van hardware bieden tegenwoordig ook download centers aan.
Als je een on-board geluidskaart hebt moet je bij de fabrikant van jouw moederbord zoeken.

Maar misschien wil het installeren van codecs al helpen, dus probeer dat zou ik zeggen
 
welke codecs zal ik dan moeten installeren voor windows media player want een week geleden deed mijn geluid het nog maar nu doet hij het bij geen een mediaspeler en verder komt er geen geluid uit meer uit me boxen ikdacht dat het door me geluidskart komt maar dat weet ik ook niet zeker en hoe kan die nouw dan opeens kapot zijn? iemand?
 
shajan zei:
welke codecs zal ik dan moeten installeren voor windows media player want een week geleden deed mijn geluid het nog maar nu doet hij het bij geen een mediaspeler en verder komt er geen geluid uit meer uit me boxen ikdacht dat het door me geluidskart komt maar dat weet ik ook niet zeker en hoe kan die nouw dan opeens kapot zijn? iemand?

Geluidskaarten leggen meestal niet zo snel het loodje, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen (ik zeg dus niet dat het niet kan)

Maar het ligt denk ik niet aan die codecs maar aan iets anders als ik dit zo lees, want die codecs had je dan een week gelden ook al nodig gehad.

Als je alle 'gewone' geluiden niet kan horen kan het aan je boxen liggen, dus dat moet je even testen met een gewone hoofdtelefoon, headset of een ander setje boxen.

Als die het dan nog niet doet heb je ergens nog een poort dicht zitten.
 
Laatst bewerkt:
?

ik weet niet echt wat je bedoelt met een poort dicht zitten?
maar me luidsprekers doen het perfect wat ik heb het met me mp3 speler gevheckt en hij deed het gewoon. maar als ik nar confrugatie scherm ga en dan geluiden en apperaten klik dan kan ik daar niks aan vinken of schuiven en zels als ik naar aperaat beheer ga dan zie ik bij: besturingen voor geluid, video en spelletjes alles aangevinkt met een uit roep tekenen mischien kan je hier iets mee? (wat kan ik doen?)
 
doe stuurprogramma\s bijwerken in apparaatbeheer,cd erin of driver\s van inernet halen
 
heb niet meer

ik heb die cd's niet meer en dus kan ik dat dan ook niet doen. iemand anders?
 
Ga naar het configuratiescherm en dan naar hardware.
Vink aan dat het apparaat is aangesloten.
Nu gaat die zoeken en dan in de lijst klik je de geluidskaart aan en dan klik je stuurprogramma bijwerken.
 
shajan zei:
dan vindt hij hem ook niet? iemand?

Tja, je kunt wel elke keer "iemand" roepen, maar je zult echt zelf die drivers ervoor van de site van de mobobakker moeten halen en installeren, dat kan niemand voor je doen.:confused:

Je zult op zoek moeten gaan naar de oorzaak, gele vraagtekens in apparaatbeheer, verkeerde instellingen in de mixer, plugjes nog in de kontakten, kijken in de logboeken, etc, etc.
 
in mijn logboek staan er allemaal gele en rode kruisen en uitroeptekens in apparaatbeheer ik weet niet hoe ik dat allemaal kn op oplossen maar mijn grootse zorg is dat ik niks kan horen en nisk kan afspellen..
 
shajan zei:
in mijn logboek staan er allemaal gele en rode kruisen en uitroeptekens in apparaatbeheer ik weet niet hoe ik dat allemaal kn op oplossen maar mijn grootse zorg is dat ik niks kan horen en nisk kan afspellen..

HackMode zei:
De meeste ontwikkelaars van hardware bieden tegenwoordig ook download centers aan.
Als je een on-board geluidskaart hebt moet je bij de fabrikant van jouw moederbord zoeken.

Ook al eerder aangegeven, ga naar de site van de mobobakker, zoek je drivers, download deze en installeer ze, zo moeilijk is dat toch niet?:confused:
 
probleem

als hij het egt niet doet neem dan nero showtime die zit bij nero 7 die doet het altijd en als die het niet doet weet ik het niet.
als je niks kan afspelen moet je naar een computerwinkel gaan die weet het wel!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan