Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb dit program er eens opgezet maar hoe het werkt? Ik zie nergens staan start of convert. Is Switch misschien beter, want ik merk dat Cheetah soms zijn werk niet helemaal goed doet.Lange Pier zei:Gratis en voor niets, bij SourceForce.net.
MediaCoder.
Zet alles om in alles, even doorbijten in de instellingen, maar dan heb je ook wat.![]()
Schijnt toch niet te werken, ik moet ogg naar mp3 zetten, ik zie daar helix??mp3 staan maar dat werkt niet.Lange Pier zei:File(s) selecteren, uitgangsfolder kiezen, rechtsonder type file kiezen, wat het moet worden en op start drukken.
En voor video, links onder kiezen.
PJnijm zei:Schijnt toch niet te werken, ik moet ogg naar mp3 zetten, ik zie daar helix??mp3 staan maar dat werkt niet.
Hij geeft allemaal errors, dus iets klopt er niet.Lange Pier zei:Heb het net even geprobeerd, werkt prima.:thumb:
File inladen, codec kiezen, map kiezen waar de transgedecodeerde file naar toe moet, en op start drukken.
zou kunnen maar het werkt wel bij cheetah en SwitchLange Pier zei:Indien je de laatste versie download en de upgrade erover gooit, kun je hem ook transcoderen met de lame mp3 codec, werkt hier, zoals eerder, ook weer prima.
Misschien is je ogg'je niet goed.
PJnijm zei:zou kunnen maar het werkt wel bij cheetah en Switch
zal eens een andere file proberen straks.Lange Pier zei:Gebruik je die toch.![]()
Bij mij werkt dat progje prima, en waarom het bij jou dan niet werkt, tja, instellingen misschien?
Ik kan er prima mee uit de voeten.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.