dbPower AMP lijkt niet meer gratis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
dbPower AMP music converter lijkt niet meer gratis. Ik moet hem nu ineens regristreren en betalen of heb ik toevallig een verkeerde update gemaakt. Heb dit program jaren lang gewoon kunnen uitvoeren. :(
 
Dus niet meer gratis Buffy. Ik kon voorheen altijd ogg bestanden omzetten naar MP3 dat kan dus nu na die trial niet meer. Jammer! Het zou geloof ik ook bij NERO kunnen maar ik ben erg nog niet achter waar precies. Andere sites zijn ook vaak trials lees ik.
 
Gratis en voor niets, bij SourceForce.net.

MediaCoder.

Zet alles om in alles, even doorbijten in de instellingen, maar dan heb je ook wat.:D
 
Oke bedankt Buffy Cheetah staat er nu op en wellicht probeer ik Mediacoder ook eens! :thumb:
 
Lange Pier zei:
Gratis en voor niets, bij SourceForce.net.

MediaCoder.

Zet alles om in alles, even doorbijten in de instellingen, maar dan heb je ook wat.:D
Heb dit program er eens opgezet maar hoe het werkt? Ik zie nergens staan start of convert. Is Switch misschien beter, want ik merk dat Cheetah soms zijn werk niet helemaal goed doet.
 
File(s) selecteren, uitgangsfolder kiezen, rechtsonder type file kiezen, wat het moet worden en op start drukken.

En voor video, links onder kiezen.
 
Lange Pier zei:
File(s) selecteren, uitgangsfolder kiezen, rechtsonder type file kiezen, wat het moet worden en op start drukken.

En voor video, links onder kiezen.
Schijnt toch niet te werken, ik moet ogg naar mp3 zetten, ik zie daar helix??mp3 staan maar dat werkt niet.
 
PJnijm zei:
Schijnt toch niet te werken, ik moet ogg naar mp3 zetten, ik zie daar helix??mp3 staan maar dat werkt niet.

Heb het net even geprobeerd, werkt prima.:thumb:
File inladen, codec kiezen, map kiezen waar de transgedecodeerde file naar toe moet, en op start drukken.
 
Lange Pier zei:
Heb het net even geprobeerd, werkt prima.:thumb:
File inladen, codec kiezen, map kiezen waar de transgedecodeerde file naar toe moet, en op start drukken.
Hij geeft allemaal errors, dus iets klopt er niet.

Ik doe het volgende, file kiezen en selecteren. In output map selecteren. Voor ogg naar HELIX???/MP3 kiezen en start.

Wat is helix trouwens? Afijn met deze volgende error
 
Indien je de laatste versie download en de upgrade erover gooit, kun je hem ook transcoderen met de lame mp3 codec, werkt hier, zoals eerder, ook weer prima.

Misschien is je ogg'je niet goed.
 
Lange Pier zei:
Indien je de laatste versie download en de upgrade erover gooit, kun je hem ook transcoderen met de lame mp3 codec, werkt hier, zoals eerder, ook weer prima.

Misschien is je ogg'je niet goed.
zou kunnen maar het werkt wel bij cheetah en Switch
 
PJnijm zei:
zou kunnen maar het werkt wel bij cheetah en Switch

Gebruik je die toch.:confused:
Bij mij werkt dat progje prima, en waarom het bij jou dan niet werkt, tja, instellingen misschien?
Ik kan er prima mee uit de voeten.:cool:
 
Lange Pier zei:
Gebruik je die toch.:confused:
Bij mij werkt dat progje prima, en waarom het bij jou dan niet werkt, tja, instellingen misschien?
Ik kan er prima mee uit de voeten.:cool:
zal eens een andere file proberen straks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan