tropisch strand terug!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bandolero

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
Berichten
31
Hoi een tijd terug stond mijn pc wellicht standby en bij m,n terugkomst stond er grootbeeld een tropisch strad bewegend met geluid en al van golven,zee geruis dolfijnen ..de hele zooi!
Ik wil dat terug en lekker kijken maar hoe haal ik dat terug!!!!!!!!!! bandotje
 
Is dat niet gewoon een screensaver die na verloop van tijd opstart? (rechtsklik op bureaublad/eigenschappen/schermbeveiliging)
 
dat denk ik ook het ging tog weg als je met de muis ofzo beweegt
 
tropisch strand

Ja zal wel,maar ik wil dat op m,n buroblad hebben VAST!!!!! is toch relax????
 
Of je dat nou echt zo graag zou moeten willen (geheugen aanslag enzo)

Maar zoek eens met Google naar 'animated desktop' dat geeft zo'n 18.000.000 hits en 'animated wallpaper' geeft er ook zo'n 8.000.000, mij nu iets te veel om na te zoeken.

Let trouwens wel even op, animated desktops/wallpapers zijn ideale dingen om virussen en spyware in te verstoppen.
 
Geheel met maestro12 eens.

Als je het toch direct wil zien dan is onderstaande misschien handig. Even meppen op de snelkoppeling en hup, de screensaver start.

Screensaver direct starten
Het is mogelijk om met een dubbelklik direct de screensaver op te starten. Zoek in je Windows mapje naar een bestand met de naam van je screensaver met de extentie .SCR. Maak hiervan een snelkoppeling op je bureaublad. Door nu dubbel te klikken op dit icoontje kun je direct je screensaver opstarten.

Maar als je een bepaalde screensaver wil starten, zoals jij wil, via je bureaublad (zoals beschreven, meeste screensavers staan in de map Windows/system32) moet je wel zorgen dat er 'geen' staat in het schermpje van Schermbeveiliging. Daar wel instellingen aanpassen indien nodig. Afsluiten middels OK, ga weer terug en klik op 'geen' en klik OK.
 
wallpapers en spy

Allemaal veel dank...waarom kwakt iemand toch spyware mee???wat hebben ze daar aan?
en verdienen ze er aan???lijkt me niet! wat een vervelende mensen heb je toch bah!
ik zou haast weer een lei en krijtje nemen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan