Probleempje DVD covers maken met Nero cover designer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
3
Ik heb een probleempje met het maken van DVD covers in Nero Cover Designer. Ik download covers van www.cdcovers.cc/covers.php , plak ze in een ´DVD Case` van Nero Cover Designer en print ze dan uit. Echter als ik de print in een DVD hoesje (met normale afmeting) schuif kom ik aan de voorkant een ruim stuk te kort. De cover iets verder doortrekken in ´de DVD case’ helpt niet want dan verschuift de titelbalk die aan de zijkant zit mee. Moet ik soms een ander programma gebruiken of mijn covers van een andere website halen?

Groetjes Kim
 
Ik heb een probleempje met het maken van DVD covers in Nero Cover Designer. Ik download covers van www.cdcovers.cc/covers.php , plak ze in een ´DVD Case` van Nero Cover Designer en print ze dan uit. Echter als ik de print in een DVD hoesje (met normale afmeting) schuif kom ik aan de voorkant een ruim stuk te kort. De cover iets verder doortrekken in ´de DVD case’ helpt niet want dan verschuift de titelbalk die aan de zijkant zit mee. Moet ik soms een ander programma gebruiken of mijn covers van een andere website halen?

Groetjes Kim
 
Hoi Kim,

Dit probleem heb ik ook sinds ik nero 7 heb, echter ik heb wel de oplossing voor je. Je start de cover disigner op en als je dan kiest voor de DVD inlay kies dan boven bij papier even voor de DATA BECKER DVD INSERTS A4 je zal zien dat je dan wel tot de snijstreep kan printen. groetjes Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan