srt file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeri

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Berichten
85
Hoi helpers

Ik heb een probleem met me srt file ik heb het perongeluk laat openen met word programma en ik weet niet meer hoe ik het terug kan draaien om weer met WinRar te open en ik krijg elke keer foutmelding ik kan de ondertitel file niet openen:shocked: :confused:
 
Een .srt met Winrar openen ? (Excel kan ik mij wat bij voorstellen....)

Als je 'm echt verziekt hebt, dan download je even dezelfde nog een keer?
 
srt files open je meestal met kladblok (als het ondertitels files zijn)
 
Hoi helpers

Wat moet ik nog een keer downloaden srt file of Winrar want ik heb ze alle bij opnieuw gedownload,krijg de zelfde probleem.En al mijn srt (ondertitels file) gaan met word open ik heb hem perongeluk gedaan en nu weet ik niet hoe je hem weer normaal krijg en als ik wil openen met word krijg ik ook een foutmelding
 
Doe die je opnieuw gedownload hebt hier eens als bijlage plaatsen (dus de versie die NIET verziekt is)
 
en even voor de goede orde:
Winrar heeft geen tierelier met .srt files te maken, Winrar is een comprimeer / uitpakprogramma.
Vermoedelijk heeft het .srt bestand deel uitgemaakt van een wat groter pakket bestanden, waardoor de .srt niet als een enkele file binnen is gehaald?
Als de .srt namelijk als enige file zou zijn gedownload, dan is het ding zodanig klein (veelal dik onder de 100 Kb) dat het compleet zinloos is om 'm te rarren.
 
Je bijlage komt niet door.
Daarnaast, de tekst van de foutmelding vind ik niet zo bijster interessant, de .srt wel.

Geldige bestandsextensies voor een bijlage : bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt zip
 
Zowel met Excel als met kladblok gewoon te openen.

Waarom zou je de .srt eigenlijk willen openen?
Het is toch de bedoeling dat je 'm samenvoegt met een stel dvd files?
 
Screendump NA openen....................... met respectievelijk Excel en Kladblok.
 

Bijlagen

  • excel voorbeeld.jpg
    excel voorbeeld.jpg
    40 KB · Weergaven: 77
  • kladblok.jpg
    kladblok.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 95
Hoi Pasja

Dankje wel voor je reacties,maar ja ik denk niet dat je het kan samenvoegen met word bij de films als ie foutmelding geeft
 
Tip:

als je perse de subs wil bewerken (om bijvoorbeeld spelfouten eruit te halen) doe dat dan (bijvoorbeeld) met een hulprogramma als Subsync.exe of een progje als Subtitle Workshop.
(Er zijn nog vele andere tools en progjes, die alle niet alleen de mogelijkheid bieden om de spelfouten eruit te halen -en die komen helaas nogals eens voor in subs- maar je tevens in de gelegenheid stellen de subs exact synchroon met de film te laten lopen.)
 
Laatst bewerkt:
Jeri,
ik was het direct hierboven staande bericht aan het typen, toen jij jouw bericht postte.

HEB je ooit wel eens een ondertiteling bij een film gezet?

Zo nee, stop dan met proberen, zeker met Word for Windows en ga EERST even wat lezen:

http://www.extradvd.nl/html/ondertiteling.htm

enne, neem het woord "even" hierboven absoluut niet letterlijk, maar besteed juist heel erg veel tijd aan het lezen alvorens je gaat oefenen.

Suc6!
 
Dankje Pasja

Ik ga proberen met excel of kladblok te openen en je hoor later wel van me als het geluk is;)
 
:D Hahahahaahahahah

Ja klopt dit is me eerst keer en het is moeilijk idd ik ga het site wat je heb me doorgegeven later lezen en alvast bedankt;)

P.S.: jos mag weten:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Wat je kan doen is het volgende : Als je de tekst per ongeluk geopend hebt met word, hem opslagen als tekst zonder opmaak . (ms-dos). Zorg er wel voor dat je codering luist blijft staan :
1

00:02:42,727 --> 00:02:46,125
Blablabla...
en dan kan je hem terug laden in subtitle workshop en van daaruit kan je hem opslagen in het formaat dat je nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan