Windows Movie Maker 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

xp boy

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Berichten
379
Ik wou graag de opnames van mn digitale videocamera op pc krijgen, dat lukt tot nu toe prima.
Maar als ik de filmpjes wil bewerken door bv. tekst toevoegen dan sluit het programma zich gelijk af als ik maar de eerste letter heb ingetypt.:confused:
Weet iemand hoe ik dit opgelost kan krijgen?

Alvast bedankt:thumb:
 
Hmmm sluit zomaar af? Blijft hij niet hangen?
Handige info:
klik Kijk of je wel de juiste hardware heb en is je ms up to date?

Forumpje van Microsoft let op is wel engels klik
 
yup sluit zomaar af.
Er staat dat ik em via windows update kan downloaden, maar daar tussen zie ik geen windows movie maker.
Wel SP2 maar die wil ik niet.
 
als het goed is kan je aangepaste updates te installeren probeer die van windowsmoviemaker te pakken :)
 
Nou kan hem niet vinden:( staat ook niet tussen aangepaste updates.
En bij de downloadcentrum van Microsoft vind ie ook niks als ik Windows Movie Maker in de zoekbalk typ:mad:
 
moviemaker sp2 is bter dan 1 btw.. en met sp2 ben je toch beter beveiligd. En nee je pc word er echt niet slomer op believe me.

maar hoe open jij een bestand via je camera die je aansluit of vanaf je hardeschijf?
 
Bestaat er geen andere programma om filmpjes mee te bewerken?
zoja welke?
Heb liever geen Sp2 heb bij bekende gezien werkt niet zo lekker vind ik(mijn mening:D )
Nou als ik em aansluit pakt ie em bij Windows Movie Maker automatisch en vraagt ie of ie de film moet overnemen op de pc.
 
zet je filmpje eerst op je pc gewoon even op je bureablad. En dan open je het bestand. Probeer dan wat te doen.
 
Nee dat helpt ook niet:mad:
hij blijf zichzelf maar afsluiten alleen als ik tekst wil toevoegen of overgang effect wil toevoegen.
 
heeeeeeel raar.

nou ja er zijn andere programma's om films te editen maar kosten ook wel wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan