emails niet af te drukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Ik werk met windows XP home edition en gebruik Outlook Express voor mijn emails.

sinds kort zijn mijn mails niet meer af te drukken op mijn printer.
Als ik de tekst knipt en plakt naar Word lukt dit wel.
Bij de opdracht om af te drukken krijg ik de volgende foutmelding via een venster van

Fout in het script voor Internet Explorer..

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.

Regel: 1345
Teken: 1
Fout: Niet nader omschreven fout
Codes: 0
URL: res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/preview.dlg

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van script op deze pagina

ja nee


Ik heb nog tevergeefs geprobeerd om met het systeem herstel met een herstelpunt van 14 april hetweg te krijgen.
Ook het programma windows Register Repair Pro heeft niet het gewenste resultaat gehad.

Waar ligt dit probleem?

vr.gr. Jan
 
Laatst bewerkt:
Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen
 
m@rio zei:
Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

Fantasties hij doet het weer.
Niet "via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd" Geadvendeerd staat niet bij mij als tabblad.
De regel "regsvr32 ole32.dll"heeft dit wondertje volbracht
Hartelijk bedankt.

groeten Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan