beste freeware video capture programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
131
Hallo,
Wat is nu het beste freeware video capture programma? En commercieel? Ik gebruik nu Wisdom soft auto screen recorder 2.0 wat freeware is. En dan nog een vraag in deze context: heeft iemand een idee wanneer je de beste kwaliteit en zo klein mogelijk formaat krijgt bij bewegende video als je opneemt? Divx is geloof ik wel een aanrader?
 
casual zei:
Hallo,
Wat is nu het beste freeware video capture programma? En commercieel? Ik gebruik nu Wisdom soft auto screen recorder 2.0 wat freeware is. En dan nog een vraag in deze context: heeft iemand een idee wanneer je de beste kwaliteit en zo klein mogelijk formaat krijgt bij bewegende video als je opneemt? Divx is geloof ik wel een aanrader?

bedoel je om op te nemen via je tv-kaart??
dan kan misschien VitrualDub gebruiken een makkelijk en freeware programma..
En voor de compressie kan je inderdaad DivX gebruiken maar ook Xvid :thumb:
 
Nee, ik bedoelde eigenlijk het opnemen van schermgebeurtenissen en/of cam. Maar bedankt voor de tip nu weet ik ook hoe het makkelijk kan met tv kaart ;) Inmiddels ben ik zelf een freeware programma tegengekomen wat me erg goed bevalt! Het heet Camstudio.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Divx en XviD?
 
casual zei:
Nee, ik bedoelde eigenlijk het opnemen van schermgebeurtenissen en/of cam. Maar bedankt voor de tip nu weet ik ook hoe het makkelijk kan met tv kaart ;) Inmiddels ben ik zelf een freeware programma tegengekomen wat me erg goed bevalt! Het heet Camstudio.

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Divx en XviD?

Ok
voor het verschil tussen DivX & Xvid
zie hier: http://www.videohelp.com/forum/archive/t277275.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan