Nummer netjes opnemen en tot MP3 omtoveren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topgear

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Berichten
134
Hee,

op de volgende link; http://www.car-vids.com/index.php?x=53 staat een filmpje, met daarin een muzieknummer dat ik wel op mijn MP3 speler zou willen hebben. Ik heb echter geen idee van wie het nummer is. Dus zoek ik een manier om het nummer netjes op te nemen. Het nummer afspelen, en dan je microfoontje bij je boxen is niks. De geluidskwalitiet is dan ronduit bagger.

Misschien dat er mensen zijn die een speciaal programaatje hebben die dat geluid heel netjes kan opnemen?

Ik hoor het graag. Groetjes.
 
Heb je al eens aan de copyright rechten van dat nummer gedacht? :)
Het is niet toegestaan om nummers zomaar over te nemen zonder hiervoor toestemming te hebben van de eigenaar hiervan.
 
Jawel. Maar dat nummer heeft die maker van het filmpje vast niet zelf gemaakt. Dus:)
 
:d

het word nog een morele kwestie :p je hebt natuurlijk vele manieren om die dingen over te nemen het is dus een internet stream

je kan deze rippen met een programmaatje
daarna is het dus een avi file
die voer je in in een ander programma en dan haal het beeld weg en sla je het geluid op , dat kan met dat programmaatje

maar ik geef geen namen want ik weet eigenlijk niet of het eigenlijk wel is toegestaan op die forum om je die info te geven
 
oh :(

Ik heb er daarnet naar gekeken en het is zelfs nog gemakkelijker dan ik daarnet al zei
maar nogmaals weet ik niet of ik je mag helpen in dit geval :D
 
tja

opzich is het een liedje
waarvan je de naam alleen niet kent
anders zou je um toch wel gaan downloaden
de gebruiker had trouwens ook niet de rechten om het liedje te gebruiken

Ik download zelf ook liedjes voor mn mp3 speler zonder ervoor te hoeven betalen zoals vele dat doen

Maar toch :D
 
Zuiver theoretisch. Stel je hebt een videobestand en je wilt het geluid 'lospeuteren'....

Neem een willekeurig videobestand (opslaan als...) en een videobewerkingsprogramma wat het formaat ondersteunt. Bijna al die programma's hebben wel een functie waarmee je enkele het audiospoor kunt wegzetten. Zelf gebruik ik Ulead Videostudio 6se DVD (inmiddels wat verouderd, maar ik ben er heel handig mee geworden dus hou ik het er bij). Daar heet het 'create audiofile'. Dat wordt in mijn geval dan een wav-je. Dat laat zich weer gemakkelijk naar mp3 converteren.
 
Deze discussie ga ik sluiten.
Er zit een beschermrecht op en dat ga ik niet omzeilen.
Als de vraagsteller denkt dat ik dit ten onrechte sluit dan kan hij mij mailen.

puppie@helpmij.nl of een klacht tegen mij indienen bij de klachtencommissie.
mail klachten@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan