cijfers en letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Weet iemand hoe het volgende moet?

Ik wil een foto van mijn man omzetten in: zijn naam en leeftijd ( je raadt het al: hij ziet Abraham!)

Nu heb ik mangs leuke ideeen (ahum....), maar soms krijg ik ze niet goed uitvoerbaar.
Ik heb al diverse sites geprobeerd (omzetten in ascii, maar dat is geen succes).

Hoe kan ik dat zelf maken? èn dat het duidelijk te zien is op een kaartje?
 
Bedoel je dat je met WordArt een evt 3 dimensionale afbeelding wilt maken waarbij je er vervolgens voor kiest de oppervlakte via opmaak van wit te veranderen naar de afbeelding? :rolleyes:
Dat gaat met WordArt welke ingebakken zit in Word (en bijv Excel) :)
 
Ik snap niet precies wat je bedoeld, maar dat is waarschijnlijk wederzijds....;) .

Foto van mijn man: dat moeten dan allemaal cijfers en letters worden, maar wel zo dat zijn gezicht nog wel herkenbaar is.

Zie bijlage;
Alleen hier is het niet goed zichtbaar, als ik dat afdruk dan zijn de letters heel wazig, niet te lezen dus.
 

Bijlagen

  • Afbeelding2.jpg
    Afbeelding2.jpg
    31,5 KB · Weergaven: 38
Je kunt het haast niet zien, maar de tekst is: Truus50......

Mijn vraag is dus: hoe krijg ik dat voor mekaar bij een foto van mijn man?
 
Hmmm, leuk idee....ik zal het onthouden, voor als het bovenstaande niet lukt;) .
 
Wow, dat ziet er gaaf uit. Ik denk dat dat is wat ze bedoelt. :thumb:
 
Ja, daar ben ik al geweest en als ik dat dan wil printen, komt het niet duidelijk op papier, het ziet er op scherm beter uit dan op papier...en dat is jammer!

Is er niet iets waarmee ik dat zelf kan maken????? Of is dat niet te doen, of heel veel werk...(da's niet zo erg hoor:p )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan