2 vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daxy

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2006
Berichten
5
Hey beste mensen,

Sinds kort krijg ik altijd als ik naar mijn documenten wil gelijk een foutmelding (dat met het rapport verzenden etc.)

Ik heb zo het idee dat het door msn komt (mijn ontvangen bestanden) want als ik via het start menu naar mijn afbeeldingen ga lukt dat wel.
Ik kan mijn ontvangen bestanden niet verwijderen dan krijg ik gelijk weer een foutmelding

En mijn tweede vraag is:

Ik heb een aantal dingen verwijderd van mijn computer maar volgens software (bij instellingen) staan ze er nog in en blijkbaar nog actief ook als ik ze wil verwijderen.
Waar zou ik ze kunnen vinden en verwijderen. (Bij een zoekopdracht naar deze programma's kom ik weer in de knoop met (mijn ontvangen bestanden uit vraag 1)

Al vast bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Dax pegels.
 
heb je wel anti-spyware programma's uitgevoerd?

goede voorbeelden zijn gratis via het net te downloaden
spybot s&d, spywareblaster, adaware se en ewido
 
Ik heb volgens mij het probleem opgelost.

Het heeft mij heel veel spyware programma's gekost een erg grote ingewikkelde virus scanner van mn huisgenoot.
het verwijderen van msn en een flink deel van andere belangrijke bestande. (had wel een back-up gemaakt)

het bleek dus dat er via spyware een soort van hacker in mijn ontvangen bestanden zat die een soort beschermingsveld had gemaakt in mijn documenten dus kon er niet bij.
maar nu wel gelukkig :)

In elk geval bedankt allemaal.
 
Laatst bewerkt:
ik volg je niet zo kun je een print screentje van dat probleem maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan