PC Organiseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

mercurius

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
46
Ik heb net de installatie van WinXP Pro met SP2 achter de rug op een zelfgebouwde configuratie. Ik heb reeds mij HD ingedeeld in een Primaire partitie(C:\) en een uitgebreide partitie die ik nog zal indelen in logische stations volgens de noodzakelijk behoefte. Hoe kan ik nu best mijn HD organiseren om mijn Progs te installeren? Ik beschik reeds over volgende voorstellen :

Voorstel 1 :
C:\WinXP
D:\Progs
E:\Restore of Backup
F:\Data
G:\Games

Voorstel 2 :
C:\WinXP + Security Progs
D:\Progs
E:\Restore of Backup
F:\Data
G:\Games
Volgens info dien ik op bovenstaande wijze bij problemen slechts C en/of D te restoren en behoud ik alle andere data. Ik zal werken met GHOST om te restoren via een image!
Graag jullie advies en voorstellen om tot een optimale werkwijze te komen en vooral te streven naar een snelle restore bij een probleem. Feel free met jullie voorstellen!
 
Beide zijn goed.

Let op dat je niet vergeet je outlook op data te zetten, evenals je tijdelijke internet bestanden.

Daarnaast zou ik het grootste deel van mijn virtuele geheugen niet op C: zetten maar op een van de andere.

Misschien is het toch beter je AVG en Arovax en/of Ewido niet op C: te zetten.

Eric.
 
Ik zou gaan voor:

C: windows en progs(bij een herinstallatie moeten je progs toch sowieso herinstalleerd worden.
D: Games en data
E: back up
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan