WinRar Archive

Status
Niet open voor verdere reacties.

kookaburra50

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Berichten
339
Ik heb iets gedownload maar kan het niet openen met Win Rar,het is een bestand van 653 KB en er staat Winrar Archive achter...Gaarne advies...
 
Is het een mp3? Zoja dan lijkt het me geen goed bestand.

Als je het bestand dubbelklikt wat gebeurd er dan?
 
Wat voor een bestand zou het moeten zijn? En krijg je nog een foutmelding als je de wizzard doorloopt?
 
zou ik het bestand,als het goed is een complete CD op mogen sturen ? ik krijg geen foutmelding,maar als ik hier uitpakken doe dan is er een soort flits alsof er uitgepakt wordt maar er is niks.Als het te ingewikkeld wordt dan vergeet het maar,ik wil niet moeilijk doen.
 
Een complete cd van 653kb? Weet je zeker dat het kb is en geen mb? Als het inderdaad kb is denk ik dat of de file niet goed is of dat het een virus kan zijn
 
Hallo Mario...uit alles kan je dus merken dat ik een leek ben,maar dagelijks leer ik er wel wat bij,zoals nu ook,inderdaad heb ik een virusmelding gekregen,maar weet nog niet hoe ik het kan herkennen als ik iets download...ik zal een en ander beter moeten gaan scannen met de virusscanner.Ik ben inmiddels wat wijzer geworden.Hartelijk dank voor je hulp !!
 
Een volle cd dan moet je dus richting 700MB denken, als je zo'n klein iets ziet staan dan laat je het best links liggen want dan is het toch waarschijnlijk een virus of corrupt of beiden...

James :)
 
Dank jullie wel voor het advies.Ik ben weer wat wijzer geworden,in ieder geval scan ik nu meer met de virusscanner...Dank je wel !
 
kookaburra50 zei:
Hallo Mario...uit alles kan je dus merken dat ik een leek ben,maar dagelijks leer ik er wel wat bij,zoals nu ook,inderdaad heb ik een virusmelding gekregen,maar weet nog niet hoe ik het kan herkennen als ik iets download...ik zal een en ander beter moeten gaan scannen met de virusscanner.Ik ben inmiddels wat wijzer geworden.Hartelijk dank voor je hulp !!

Zo leer je elke dag weer iets bij ;) maar graag gedaan :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan