realplayer en windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeyLiN

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
49
als ik muziek wil luisteren opent ie met windows media player, als ik op "alles afspelen" klik dan speelt ie alles af in realplayer..?hoe kan ik t beste de realplayer verwijderen en zorgen dat ik alles via windows media player kan luisteren? ik heb de realplayer nie in de geinstalleerde lijst van "deze computer"kunnen vinden...
hellppp
 
in de Opties van media player instellen da de bestandstypen die je met WMP wil afspelen aanvinken, de optie Alles afspelen zou een toevoeging van realplayer kunnen zijn...

heb je misschien een packard bell pc ... met smartrestore verwijderen !
 
heyy top!!!nu kan ik alles afspelen met wmp!!!dank je wel...

nu nog t verwijderen van realplayer...yep heb een packard bell...smartrestore...????????
zegt me niks....
 
je hebt een mapje Systeemsoftware & ondersteuning ... daar zit het tooltje Smartrestore ...

je leest best even de handleiding van je computer ... daarin staat alles over smartrestore !
 
heb t geprobeerd maar t wil nie echt luken.Ik heb alles uitgeschakeld(auto protect en scripts blokeren) zoals t moet en daarna de realplayer verwijderd...pc opnieuw gestart...maar de realplayer is nie verwijderd....:( ik heb dit 3x geprobeerd.....wat doe ik fout?
 
bij smartrestore moet je 2 keer klikken om een rood kruisje te zetten, een keer installeert em gewoon
 
dat is al gebeurd....en toch verdwijnt die nie....

heb autoprotect en scripts blokkeren uitgeschakeld en daarna realplayer verwijderd,pc opnieuw gestart..

heb autoprotect en scripts blokkeren uitgeschakeld,pc opnieuw gestart,realplayer verwijderd, pc opnieuw gestart...

ook dit hielp nie...:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan