systeem gecrasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

lodewijk01

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
13
Hallo,
Xp wil niet meer opstarten. Fout in register. Ik heb inmiddels mijn HD vervangen voor een nieuwe en gebruik de oude HD als 2e schijf.
Nu wil ik al mijn muziek en foto's bekijken op deze 2e schijf, echter dit lukt niet. Het lijkt wel of alles verwijderd is van de schijf.
Ik weet zeker voor 100% dat het aanwezig moet zijn op deze schijf. Hoe kan ik deze bestanden terug vinden en kopieeren naar mijn 1e schijf.

Ik hoor graag welke mogelijkheden ik heb.

Bij voorbaat mijn dank.
Grt Alan.
 
Hoi, weet je wel 100% zeker dat je niet de gecrashde harde schijf geformateerd hebt en em daarop hebt geinstalleerd?

Als het goed ik kun je gewoon bij Deze Computer je harde schijf aanklikken en bladeren naar waar je foto's staan.
 
Hjthelper zei:
Hoi, weet je wel 100% zeker dat je niet de gecrashde harde schijf geformateerd hebt en em daarop hebt geinstalleerd?

Als het goed ik kun je gewoon bij Deze Computer je harde schijf aanklikken en bladeren naar waar je foto's staan.

Nee de schijf bevat nog steeds alle bestanden. Ik heb de nieuwe schijf geformateerd en xp op geinstalleerd.
Andere bestanden op de 2e schijf kan ik gewoon zien, alleen de fotomappen en de muziekbestanden kan ik nergens meer terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan