IP-adresconflict..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cantlet_yougo

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Berichten
167
Ik heb een crosskabel gekocht, om myn internetverbinding te delen.
En die heb ik dan van myn normale pc, naar myn laptop gedaan. Nu geeft hij het volgende aan:

x1yhdf.jpg


Weet er iemand wat ik nu moet doen? :(

Oja.. Als ik op Rechtermuisknop klik van Lanverbinding 2, dan zie ik dat hij wel paketten verzend, maar niets ontvangt
 
Laatst bewerkt:
Trommel eens bij Help en Ondersteuning, in je start menu, ICS in, en volg daar de handleidingen.
 
Lange Pier zei:
Trommel eens bij Help en Ondersteuning, in je start menu, ICS in, en volg daar de handleidingen.


Gedaan. Maar wat nu? Ik weet niet welke ik moet aanklikken.
 
Op beide compjes de wizard draaien en nalopen.

Het staat er allemaal duidelijk beschreven, dat kan niemand iets aan toevoegen, kijk gewoon eens in die handleidingen en volg die.
 
Lange Pier zei:
Op beide compjes de wizard draaien en nalopen.

Het staat er allemaal duidelijk beschreven, dat kan niemand iets aan toevoegen, kijk gewoon eens in die handleidingen en volg die.


Wizard netwerk instellen??? :confused:
 
Cantlet_yougo zei:
Wizard netwerk instellen??? :confused:

Kan alles wel gaan overtiepen uit help en ondersteunig, maar dan zul je hetzelfde lezen als wat daar staat beschreven, lees toch eens wat er allemaal staat, het wordt stap voor stap goed uitgelegd.:confused:
 
Lange Pier zei:
Kan alles wel gaan overtiepen uit help en ondersteunig, maar dan zul je hetzelfde lezen als wat daar staat beschreven, lees toch eens wat er allemaal staat, het wordt stap voor stap goed uitgelegd.:confused:


Sorry hoor, maar ik kan t toch echt niet vinden. Kan je het even knippen en plakken voor me? :confused:

Ik zit al bijna 4 dagen te klooien met dit. Je weet het zelf ook. Ik kan er echt niet meer tegen. :confused:
 
Misschien heb je wat aan de documenten uit de bijlage.
 
Laatst bewerkt:
Alle 5 bevatten goede info.
Vertel eens tot waar je het snapt.
 
Tot en met dat netwerk instellen.. en vanaf daar niet meer.. Kan iemand even duidelijk zijn ofzo? :rolleyes:
 
Cantlet_yougo zei:
Tot en met dat netwerk instellen.. en vanaf daar niet meer.. Kan iemand even duidelijk zijn ofzo? :rolleyes:
Lange Pier zei:
Trommel eens bij Help en Ondersteuning, in je start menu, ICS in, en volg daar de handleidingen.

We kunnen niet duidelijker zijn, maare heb je wel gelezen wat er staat?:confused:
Het staat gewoon letterlijk welke stappen je moet doen, wat wil je dan nog meer?
Ik snap het niet meer, ik geef het op.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan