Haperingen in muziek afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormivan

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2006
Berichten
36
Beste mensen van dit forum en bezoekers.
Ik heb een vraag.
Ik heb sinds 1 week een nieuwe computer maar heb een vreemd probleem als ik muziek afspeel. Het maakt trouwens niet uit of ik het afspeel met Windows Media Player 10 of Media Classic Player.
In het begin dacht ik dat er geen goede geluidskaart in zat maar die zit er wel in. Alles is ook goed aangesloten.
Het probleem is dat mn muziek op een rare manier afspeelt. Hij slaat namelijk secondes over of spoelt in een snel tempo 3 tot 4 seconden door. Dit gebeurt ongeveer om de 15 seconde speeltijd. :confused:
Ik kan het misschien een soort van uitleggen. Je moet het ongeveer zo zien:

Er is bijvoorbeeld een zin in een nummer waar je dit goed in hoort.
De zinnen die ik als voorbeeld gebruik:

- ............The Fire is on, We go to Australia. People of the world every nation, comming for the one celebration. Is everyone in? Let the game begin! The fire is on and its shining bright, its everyones song.........

Zo zou het dan gezongen worden in het echt. De volgende 2 dingen gebeuren dus terwijl ik dit nummer (alle nummers op mn pc doen dat)afspeel:

Voorbeeld 1:

- ............The Fire is on, *WegotoAustraliaPeopleoftheworldeverynationcommingfor* the one celebration. Is everyone in? Let the game begin! The fire is on and its shining bright, its everyones song.........

Zoals je kan zien heb ik de spaties weggehaald waar de zin tussen de ster ( * ) tekens staan. Op zo'n moment ratelt mn pc dus alles geplakt in minder dan 1 seconde eruit.

Voorbeeld 2:

- ............The Fire is on, We go to ** celebration. Is everyone in? Let the game begin! The fire is on and its shining bright, its everyones song.........

Zoals je kan zien heb ik een heleboel worden weggehaald op de plaats waar ** staat.
Wat ik hiermee bedoel is dat de pc dus gewoon hele secondes muziek weg laat.

Dan kan je denken: ,, Wat zijn een paar secondes nou? :S ''
Maar het stoort echt erg en vooral omdat dit vaker in een nummer voorkomt.

Is er iemand is die weet hoe ik hier van af kan komen of mij kan helpen op een één of andere manier. Als je het op het forum wilt plaatsen vertel het dan a.u.b. stap voor stap.
Mocht u dit teveel gedoe vinden dan kunt u mij ook toevoegen op msn messenger of een mail sturen:
Storm_Ivan_07_01_1986@hotmail.com

Alvast Vriendelijk bedankt,
J.E.S. Meurs

Vlaardingen
 
  • Ga even naar Start >> Instellingen >> Configuratiescherm.
    instell_config.gif
  • Klik daar op Systeem.
    config_systeem.gif
  • Klik op het tabblad hardware en klik op de knop Apparaatbeheer.
    apparaatbeheerknop.gif
  • Klap het menuutje "Besturing voor geluid, video en spelletjes" open en kijk of er ergens vraagtekens of uitroeptekens staan bij de icoontjes.
    app_best_geluid.gif

James :)
 
Bedankt voor je reactie op de mail maar alles schijnt gewoon in orde te zijn :confused: . Ik zal de afbeelding als een winrar toevoegen want ik kan geen afbeelding uploaden die met paint gemaakt is.
Als u of iemand anders nog een idee heeft waaraan het kan liggen, laat het me weten please :thumb:
 

Bijlagen

  • afbeelding na het kijken.rar
    55,3 KB · Weergaven: 17
Ik zal er nog eens een nachtje over dutten :)
Als je nog eens een screenshotje maakt, kan je het beter opslaan in JPG/JPEG of PNG. Dat is wat kleiner dan BMP :)

James :)
 
Toevulling aan eerste stuk

Ik wil vandaag nog wat toevoegen aan het vreemde.
Ik heb net ontdekt dat als ik muziek afspeel via LimeWire (Media download programma) dat de muziek gewoon normaal afspeelt. Het vreemde afspelen gebeurt dus alleen als ik via Windows media player of Media classic player muziek afspeel of een spel speel dat zn muziek afspeelt via deze bestanden. Kan iemand raad geven over hoe ik het bij de Windows media player goed kan krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan