De computer beschikt over onvoldoende geheugen. Sluit andere toepassingen af en probe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Berichten
98
Dag beste mensen,

Ik wil een muziekclip van internet afspelen, echter media player geeft de volgende error: "De computer beschikt over onvoldoende geheugen. Sluit andere toepassingen af en probeer het opnieuw."
Weet iemand wat daar de oorzaak van is?

mvg,
casper
 
De error maakt het zelf al duidelijk. Het geheugen van je computer is te vol. Heb je nog andere programma's draaien terwijl je het filmpje afspeelt? Sluit die dan af. Anders lijkt me het filmpje op zich al te groot, of je computer heeft gewoon veel te weinig geheugen.

@StoneCity: Het cache-geheugen kan je toch ook legen zonder iets te downloaden? Dat lijkt me logischer.
Bij je browser>extra>internetopties (in geval van IE) de cookies verwijderen en de geschiedenis legen.

En anders wat bestanden van je computer verwijderen die je echt niet meer nodig hebt. Lekker opschonen. :)
 
Laatst bewerkt:
ik had gister alles nog weg gegooid (althans ik denk dat ik dat gedaan heb) maar dd ccleaner heeft toch nog 22 mb weten weg te gooien. en mediaplayer zeikt niet meer:)

gracias
 
Saartje zei:
De error maakt het zelf al duidelijk. Het geheugen van je computer is te vol. Heb je nog andere programma's draaien terwijl je het filmpje afspeelt? Sluit die dan af. Anders lijkt me het filmpje op zich al te groot, of je computer heeft gewoon veel te weinig geheugen.

@StoneCity: Het cache-geheugen kan je toch ook legen zonder iets te downloaden? Dat lijkt me logischer.
Bij je browser>extra>internetopties (in geval van IE) de cookies verwijderen en de geschiedenis legen.

En anders wat bestanden van je computer verwijderen die je echt niet meer nodig hebt. Lekker opschonen. :)
ja maar ccleaner maakt meer schoon dan alleen temporary internet files
 
Volgens mij was dat meer een probleem van het moment, dan dat Ccleaner er iets aan gedaan heeft hoor. Ik volg Saartje hierin. Zoiets heeft met ram-geheugen te maken en niet met internet-cache.

James :)
 
James007 zei:
Volgens mij was dat meer een probleem van het moment, dan dat Ccleaner er iets aan gedaan heeft hoor. Ik volg Saartje hierin. Zoiets heeft met ram-geheugen te maken en niet met internet-cache.

James :)
Carp zei:
ik had gister alles nog weg gegooid (althans ik denk dat ik dat gedaan heb) maar dd ccleaner heeft toch nog 22 mb weten weg te gooien. en mediaplayer zeikt niet meer:)

gracias
kun je niet lezen, hij zei dat ie gister al geprobeerd had internet temporary files van extra internet opties te verwijderen en dat ie met ccleaner nog 22 mb had weten weg te gooien. en dat mplayer niet meer zeikt. ik zei al ccleaner maakt meer schoon dan alleen de internet temporary bestanden

ja de geheugen raakt vol van de overbodige bestanden en nu is dat mooi opgelost zei hij tenminste
 
Laatst bewerkt:
@stonecity,
James007kan al lang lezen hoor, dus dat hoef je niet te vragen.
Maar TS typt dat hij het geprobeerd heeft dus ........weten we niet zeker of hij wel......en of jij dat wel..........
 
puppie zei:
@stonecity,
James007kan al lang lezen hoor, dus dat hoef je niet te vragen.
Maar TS typt dat hij het geprobeerd heeft dus ........weten we niet zeker of hij wel......en of jij dat wel..........
hij zei toch dat media player niet meer zeikt dan is het probleem toch opgelost?:confused:
 
StoneyCity zei:
hij zei toch dat media player niet meer zeikt dan is het probleem toch opgelost?:confused:
Het problem is opgelost.
allen vond ik je woord keus niet zo netjes "kun je niet lezen"
wij proberen allemaal iets bij te dragen aan dit forum dus om dan te stellen dat iemand niet kan lezen.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan